27. listopadu 2009

Zrádce národa – v Trutnově

Do pozoruhodných souvislostí dal Bohumil Doležal nejnovější úlovek dnešních inkvisitorů, když jej přirovnal k situaci popsané v Haškově povídce.

"Ještě dnes, kdykoliv vzpomínkou zaletí do těch dob, rozklepe se mu brada, jako u Raisových stařečků. Tolik let prchlo již od té doby, ale on stále cítí, že doposud nenapravil zradu, kterou spáchal na celém českém národě tenkrát před lety, kdy banderia sjížděla se z Chotěbořska, aby táhla dolů na Čáslav, kde pořádán byl tábor lidu."

"Ježíši kriste! Má babička byla za druhé světové války vězněná v koncentračním táboru a vy na mě teď vyrukujete s tvrzením, že protěž, kterou máme ve znaku, je identická s erbem horských myslivců SS?! To snad není pravda! To se tam mohlo ocitnout jen strašným omylem. A já si teď v rozrušení nevzpomenu, jak jen se to mohlo stát."

22 komentářů:

  1. O tom se mluví už pár dní u Tribuna i u Stana. Další kapka v processu bolševisace naší křehké demokracie...:-((

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem z Trutnova a nic jsem za ty roky nepostřehl...jsem vlastně tak trochu spoluvinen za toto esesácké svinstvo...

    Každopádně se nyní aktivněji zapojím, vyrazím do hor a vytrhám to svinstvo nacistické, kde jen ho uvidím.

    OdpovědětVymazat
  3. Yamato: správně! Prohlédneme všechny kouty a do každé spáry aspoň dvakrát nahlédneme!! Zničili jsme amerického brouka, zlikvidujeme i nacistickou květenu!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhorší je, že NATO realizuje na Balkáně Hitlerovu politiku za naší skvělé účasti. To nikomu nevadí, zato na blbosti je jako vždycky spousta času.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě vlastně už ani nepřekvapuje zdrcující kombinace debility a horlivosti lidí jako Gazdík. Co mě opravdu děsí jsou reakce "pachatelů"...viz. výše omluvy Věry Weissové, nebo Jiřího Kaplana, správce WWW Protěže: "Ani nevíte, jak mě můj omyl mrzí. Znak samozřejmě ihned odstraním a příště si dám zatracený pozor." Už to začalo fungovat, lidi se automaticky omlouvají, kají, mažou, mění...už jim ani nedochází, z jak neuvěřitelných nesmyslů jsou obviňování, nebo možná dochází, ale ten strach už je silnější.

    Ale kde je kurva (pardon mi) ta svoboda a demokracie?

    OdpovědětVymazat
  6. Ale kde je kurva (pardon mi) ta svoboda a demokracie?
    Kde by byla? V prdeli! (Bez pardonu.) Naše bdělá vojenská policie odhalila dalšího zločince. O naší bezpečnost je vzorně postaráno.

    OdpovědětVymazat
  7. Neználek: mě by zajímalo, jak to, že NATO se cicmá s kosovskými vrahy a obchodníky s orgány, ačkoli tito barbarští predátoři vyčistili Kosovo nejen od Srbů, ale i od Romů a Židů. Na Eretzu.cz to věděli a nikdo tam Kosovu nefandil. Ale co dělá AIPAC? Nebo že by se opakovala historie, kdy za Druhé světové války byla pro Weizmanna důležitější jedna kráva v Palestině než tisíc Židů v Evropě?

    OdpovědětVymazat
  8. Aby v té už tak spíš parodii na armádu někdo zbyl!

    V brzku očekávám tlustou brožuru zakázaných znaků...nebo možná spíš tenkou těch povolených?

    OdpovědětVymazat
  9. Seznam nedoporučených oděvních značek už máte!

    OdpovědětVymazat
  10. A vy si Vodníku myslíte, že AIPAC se může stavět proti základním strategickým zájmům atlantické civilizace? Takový vliv samozřejmě nemá. A ještě kvůli těm nejpodřadnějším židům, kteří měli zapotřebí bydlet zrovna v Kosovu??? Jak myslíte, že na ně asi nejen Rothschildové pohlíží: "ta verbež".

    OdpovědětVymazat
  11. A vy si Vodníku myslíte, že AIPAC se může stavět proti základním strategickým zájmům atlantické civilizace?
    Samozřejmě! Jaký zájem má atlantická civilisace na udržování a milliardových podporách státu Israel? Co z toho má? Akorát permanentní hrozbu, že se nasraní muslimští extremisté pomstí nějakým atentátem na civilistech (tajné služby jim v tom možná rády pomohou). Co se Rotschildů týče, ano, jen mě překvapuje, že to dělají tak okatě (i když právě o těch vyhnaných Židech se píše nejméně, to si zase ošetřili).

    OdpovědětVymazat
  12. To už jsem jednou vysvětloval, ale zřejmě jste jako obvykle nedával pozor. Můžete si to přečíst i v článku toho Brettschneidera.

    OdpovědětVymazat
  13. Neználek:

    Říkal jste: každý dolar Izraeli se několikánosobně vrátí ve zbrojních zakázkách z celé oblasti.
    To si samozřejmě nemohu ověřit, ale vzhledem k současnému mnohamilliardovému zadlužení USA nebo stále se zdražujícímu školství a zdravotnictví v Evropě, se obávám, že tomu tak (aspoň zatím) není.

    Ještě je možné, že si dělali naději ohledně vyhnaných kosovských Židů: že jim, vyhnaným a ožebračeným, nabídnou pomoc v podobě útulného domku v nelegální osadě na Západním břehu nebo ve Východním Jerusalémě, kde tito nešťastníci zas ponesou jejich válku na svých ramenou...

    OdpovědětVymazat
  14. Mně na tom hlavně překvapuje s jakou samozřejmostí se přijímá, ať již pravdivá verze a nebo výmluva, že ten znak prostě tak nějak vygůglovali... to někomu opravdu přijde normální dát si jako znak na prapor a na rameno "něco z internetu" bez zjevného zájmu o kontext odkud a k čemu to tam je?

    OdpovědětVymazat
  15. Já si taky myslím, že to náhoda nebyla a že ten člověk dobře věděl, že provokuje. Nicméně reakce určitě předčila jeho očekávání.

    OdpovědětVymazat
  16. Hm, pakliže provokoval, tak opravdu dlouho neúspěšně...

    OdpovědětVymazat
  17. Mne taky napadla Haškova povídka, hned jak jsem o tom objevu slyšel, ale docela jiná. A myslím, že mnohem přiléhavější-o CK špiclovi.

    OdpovědětVymazat
  18. ad Jezovec:
    Já se tomu moc nedivím a do určité míry bych postupoval stejně.
    Člověk hledá obrázek, nějaký se mu zalíbí, tak jej použije. (pomiňme, že se tak dopouštím velezločinu pirátství :) )
    To by totiž jinak dopadlo takhle:

    http://puschman.blog.idnes.cz/c/112303/Vsichni-vsichni-jsme-nackove.html

    a člověk by nemohl jíst ani chleba, protože ten určitě jedli i příslušníci NSDAP

    OdpovědětVymazat
  19. ad gogo: tohle já třeba moc nechápu, i když vím že to je hodně rozšířený přístup. Našít si na prapor nebo na rukáv něco o čem vůbec nevím co původně znamenalo "protože se mi to líbí" mi prostě přijde infantilní.

    OdpovědětVymazat
  20. ad pushman: něco jiného jsou heraldické symboly, něco jiného převzít znak v grafickém provedení. Jak už jsem psal jinde, nejde o nějaký obrázek "protěže", ale znak divize waffen SS.

    OdpovědětVymazat
  21. On to ale nebyl vždycky jen a pouze znak SS wafen.

    Já bych na kluky co se starají o čolky neměl tak přemrštěné požadavky.

    OdpovědětVymazat
  22. On to hlavně vůbec nebyl znak Waffen SS, ale znak horských jednotek!

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>