27. listopadu 2009

Nehorázná výhružka

Předsevzal jsem si, že se ke gaychatu pokud možno nebudu vyjadřovat, abych nerozmnožoval všudypřítomný informační balast. Nicméně tak nehorázný příspěvek, který se na LW objevil, mne doslova nutí, abych k němu zaujal jasné stanovisko:
  1. S názorem AHL hluboce nesouhlasím. Ethnickou a rasovou pluralitu ČR považuji za její obohacení, aktivně jsem se podílel na přípravě antidiskriminačního zákona. Nicméně udělám voltairovsky všechno proto, aby AHL mohl svůj názor veřejně zastávat i nadále. Naproti tomu před udavačem si každý slušný člověk odplivne.
  2. Státní zaměstnanci jsou stejně smluvní jako ostatní zaměstnanci. Státní služba v ČR neexistuje. Jediné povinnosti navíc jsou §§ 303–4 nového zákoníku práce. Nicméně jakékoliv spekulace o mé osobě budou napříště bez varování smazány.
  3. Tím, že někdo píše na LW, nestává se z něho automaticky můj přítel. LW je otevřený blog, psát na něj může každý, kdo má zájem a kdo je schopen dodržovat redakční politiku. K povinnostem autora nepatří sdělovat mi svou identitu. Ale je třeba dodat, že identita "Zpravodajce" je zjevná každému, kdo umí do 5 počítat.
  4. LW je na americkém serveru a řídí se americkým právem. Případná omezení svobody slova trestním právem méně civilisovaných států jdou na vrub autora, který je takového státu občanem a který se dopustil verbálního trestného činu trestného podle právního řádu takového státu.
  5. Pouze ničím neomezená svobodná debata má cenu. Pecinovský régime omezené svobody slova považuji za zhoubný a udělám všechno proto, aby ČR měla svobodu projevu na americké úrovni.
  6. Kdokoliv, kdo by chtěl omezovat svobodu slova autorů nebo kommentátorů LW, zde není vítán a jeho příspěvky jsou považovány za vysoce nežádoucí.
  7. Cíl je lidská práva zvyšovat, nikoliv se vracet na úroveň normalisace.

12 komentářů:

  1. identita "Zpravodajce" je zjevná každému, kdo umí do 5 počítat
    Já chci dát šanci každému, kdo chce začít znovu jako někdo virtuálně jiný, slušný. I za tu cenu, že jakoby do pěti počítat neumím.

    Jinak jste to napsal dobře, takže správně by se tu nemělo diskutovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Je zajímavé, jaká HRŮZA padne na statečného bojovníka za svobodu slova (promiňte, trochu se směji), když je mu jen naznačeno, že by mohl zabojovat také na poli reálném, třeba čelem k vyšetřovali Kriminální policie ČR. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo - poznámka na okraj. Nakolik vím, je LW na serveru v Polsku. Můj web na Bloggeru smazali na základě udání odněkud z Čech rovněž Poláci. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím, kdo to je. Mohl by mi to někdo prozradit? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Podívejte, "Zpravodajče". Udáním vyhrožujete AHL, mně by to mohlo být jedno. Já mu jen vyjadřuji svou solidaritu.

    To, že se podle Vás přátelím s člověkem, kterého hodláte udat, není zločin nikde. Nebyl za kommunismu, není dnes.

    Kde je Blogger fysicky, je nerozhodné. Podstatné je, že Google má sídlo v USA.

    A nyní, apage, Satanas!

    OdpovědětVymazat
  6. Jste hysterický, Petersi. Jste už dočista jako ten OŠ. Všude samé "výhrůžky" a spiknutí zlých demoliberálů. Já přitom jen konstatoval, že by bylo zajímavé vědět, zda by PČR neshledala takové výroky - v kontextu celého webu - zajímavými.

    OdpovědětVymazat
  7. Ondřeji Šlechtovi nelze v žádném případě vyčíst hysterii a ani si nevzpomínám, že bych od něj četl někdy něco o nějakém spiknutí, natož "spiknutí demoliberálů".

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to jsem si ho s někým spletl. S někým podobným.

    OdpovědětVymazat
  9. Ano, já jsem hysterický, Vy jste potenciální udavač. Měl byste si změnit nick na výstižnější. Tečka.

    OdpovědětVymazat
  10. Petersi, se zrůdičkama nemá smysl diskutovat a už vůbec ne se ospravedlňovat a vyvracet jeho konstrukce. Smažte toho upoceného grázlíka a zapomeňte. Osobně bych smazal i ten článek, naprosto nic neřeší, spíše naopak.

    OdpovědětVymazat
  11. Máte pravdu. Nechám ho mluvit do prázdna, ignorance pro něj bude ten největší trest.

    OdpovědětVymazat
  12. Pouhé nactiutrhání Zpravodajci? Kdepak. Útok na svobodu slova. Je přece normální zvažovat míru legality něčeho, případně si i položit otázku, zda je vhodné, aby ve chvíli, kdy stát vede válku s neonacismem na všech úrovních, zaměstnával osobu, která mu poskytuje nějaké útočiště, resp. propagaci. Mimochodem - nick Zpravodajec jsem si zvolil ne proto, že bych pracoval pro BISku (což je ostatně chvályhodná práce stejně jako práce pro policii), ale proto, že musím nepřetržitě někomu oznamovat, jak se daří Šprnďovi. Petersi, paranoia je trestem za hřích. Víte, že se spolčujete se zlem, a proto se vám zatemňuje mozek úzkostí.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>