23. prosince 2008

Třeba se tam teďka propracuješ

pravila prorocky Petra Procházková v pořadu televise Z1 18 minut dne 18. 12. 2008 ve 23.05 Evě Holubové, herečce. (Omlouvám se, že neposkytuji hluboký odkaz, ale nehodlám se babrat ve zdrojovém kódu. Přehrávání navíc ve Firefoxu nefunguje, nýbrž jen v M$IE.)

Spíše než seriosní rozhovor je to předvánoční komedie, zejména ze začátku. V 9.36 stopáže začínají slavné výroky Evy Holubové o tom, že Václav Klaus je gay, na něž mne svým osobním e-mailem upozornil nick Rusofil. Myslím si, že není, že tato fáma vznikla na základě jeho prvního vystoupení v TV v roce 1989. Jeho vysoký hlas v národu okamžitě vyvolal představy o odlišné sexuální orientaci, na základě karikatury gaye v obecném podvědomí jako zženštilé postavy.

Více zajímavý mi přišel hovor o politice v druhé části pořadu. Eva Holubová jasně patří do globálního establishmentu: Obamu znala dávno před tím, než kandidoval na presidenta USA, stejně jako Elvis. Naproti tomu Petra Procházková uvízla v ruské kultuře, s jejími "pozorováními", že se v Rusku střídají vlasaté a plešaté hlavy státu.

9 komentářů:

  1. Samozřejmě, že je. Proč je "tajně" nachytáván s blondýnami vždy v období kolem prezidentských voleb? Ale je to fuk. Nikdo by z toho jistě problém nedělal. Spíš mne štve lhostejnost vůči pohostinsko cirkusácké mafii.

    OdpovědětVymazat
  2. Též mám informace, že nejde o "zženštilou postavu", ale o chování. Také o tom, že ty aféry s blondýnami byly zaplacené a nahrané. V tomto kontextu mě hlavně připadá trapný jeho postoj k registrovanému partnerství.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo ví. Té koincidence jsem si nevšiml.

    V tomto kontextu mě hlavně připadá trapný jeho postoj k registrovanému partnerství.
    No, ministr spravedlnosti také vykopnul registrované partnerství z NOZ.

    OdpovědětVymazat
  4. Spíš mne štve lhostejnost vůči pohostinsko cirkusácké mafii.
    Tak to jsem nejdříve netušil, co je. Pak mi došlo, že je to tandem Paroubek – Kočka. ČSSD je legitimní politická strana.

    Myslím, že sousloví "pohostinsko-cirkusácká mafie" bude za 100 let stejně nesrozumitelné jako je dnes "Mariánský drak" (označení Národních listů).

    OdpovědětVymazat
  5. Nedělám si nárok na to, aby mé pojmenování bylo srozumitelné za 100 let. Nevím, co ta vaše poznámka znamená.

    OdpovědětVymazat
  6. "V tomto kontextu mě hlavně připadá trapný jeho postoj k registrovanému partnerství.
    No, ministr spravedlnosti také vykopnul registrované partnerství z NOZ."

    Nevím přesně, jakou má tato Vaše odpověď souvislost. Pokud tedy není ministr spravedlnosti také homosexuál (vypadá sice jako buzna, ale nevím, jestli je gay). Pokud jde o V.K., vadí mi na tom to, že mi to od něj přijde jako pomsta mladším: "Já si musel vzít Livii, tak vám ty bábovičky taky rozdupu"...

    OdpovědětVymazat
  7. "Spíš mne štve lhostejnost vůči pohostinsko cirkusácké mafii."

    A co s tím asi může dělat, Michaelo, když ČSSD je dnes fakticky nejsilnější stranou? A s KSČM asi bude schopná v budoucnu dát dohromady ústavní většinu? Vždyť nemá k dispozici ani žádnou slušnou armádu na puč...
    A pokud jde o Tvůj odkaz na mafii, jestli sis nevšimla, tak ODS má styky s podsvětím na úplně stejné úrovni jako ČSSD. Což byl také jeden z důvodů, proč u voleb dopadla jak dopadla.

    OdpovědětVymazat
  8. "A co s tím asi může dělat, Michaelo, když ČSSD je dnes fakticky nejsilnější stranou?"

    Co s tím může dělat kdo? Snad nemyslíš Klause? Myslela jsem samozřejmě lhostejnost veřejnosti.

    "A pokud jde o Tvůj odkaz na mafii, jestli sis nevšimla, tak ODS má styky s podsvětím na úplně stejné úrovni jako ČSSD."

    Ne, tak to jsem si opravdu nevšimla. (Ne že bych si myslela, že jsou Ptáci tak "čistí"). Co máš namysli?
    A je to do jisdté míry vysvětlitelné. Levicověji (rozuměj státoochranitelněji) orientované strany a politici jsou z logiky věci vždy více předmětem zájmu různých státodojných rádobypodnikatelů a vytvářejí společně různé polomafiánské struktury.

    OdpovědětVymazat
  9. Aha, Michaelo, promiň, samozřejmě jsem myslel, že máš na mysli Klausovu lhostejnost, protože se článek týkala hlavně jeho a probírala se jeho orientace. V tom případě Tvé rozhořčení chápu.

    Pokud jde o ODS a podsvětí, konkrétní jména Ti neřeknu, protože jsem si vypálil mozek, takže jen jedno jméno z ODS - Langer. Minulé volby ODS vyhrála částečně díky Kubiceho zprávě. A hned po volbách se vynoří zprávy o podobných kontaktech ODS...trochu to připomíná situaci, kdy se po Zemanově vítězství ve volbách stala z akce Čisté ruce akce Ruka ruku myje.

    Nemyslím, že v tomhle je mezi pravicí a levicí zas takový rozdíl.
    Stejně jako nevidím rozdíl mezi Paroubkem a Topolánkem, i když volím ODS. Ale proč, to Ti sám nejsem schopen vysvětlit.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>