15. listopadu 2008

Co je pravoslaví?

Jen tak - dívejte se a poslouchejte:

7 komentářů:

  1. Nechápu tato "videa", která nejsou ničím jiným než souborem fotografií.

    OdpovědětVymazat
  2. To není video. To je slide show, doprovázená hudbou. Takové jsme si dělali sami v Americe z našich výletů do Mojawe Desert, doprovázené hudbou Jona Hassella a Briana Ena.

    OdpovědětVymazat
  3. Proti slide shows nic, ale YouTube je úložištěm videí.

    OdpovědětVymazat
  4. Můj dojem je, že Youtube je úložištěm videí a slide shows.

    OdpovědětVymazat
  5. Žádné úložiště slide shows s hudbou neznám, takže se to supluje přes YouTube.

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud tato nahrávka pochází z YouTube, pak je to i uložiště slide show:) V tom je rozdíl mezi logikou přírodovědy a spolvědy:) Realita má vždy přednost pře umělými škatulkami.

    Je to celkem jedno, čeho je YouTube uložiště, nahrávka je hudebně bezvadná. Pro mne to není ani tak výtvor pravoslaví, jako nadprůměrné dobré slovanské, resp. ruské hudebnosti. O něčem se hold zpívat musí:)

    Jo smazal jsem si svůj vlastní záznam. Udělal jsem v něm takovou gramatickou chybu, která je na mne moc:)

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>