13. října 2008

Tomáš Pecina odešel z Lucerny wikipedie

Je to stejná ztráta, jako když ji opustil Ross Hedvíček. Ale u něj bylo aspoň jasné proč. Napsal, že "Milan Šmíd je komunistické prase" a já podobnou urážku označil za "sračku".

Naproti tomu odchodu Tomáše Peciny nerozumím. V jeho konfliktu s Michaelou jsem mu dal plné moci, aby ho vyřešil tak, jak uzná za vhodné. Nevím, co by chtěl ještě víc.

Nicméně i tak mu přeji na jeho novém působišti hodně úspěchů.

30 komentářů:

  1. Dal jste mi plnou moc k řešení, ale nepřesvědčil jsem vás, že moje navrhované řešení je správné. To je neakceptovatelné, nechci být na vašem blogu tím, kdo určuje pravidla a kdo vyhání lidi, které vy jste ochoten akceptovat.

    Věřím, že si budeme navzájem své výtvory i nadále komentovat a kritisovat, a těším se, co mi napíšete ke Kunderovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád tomu nerozumím. Ano, svou mentální reservaci jsem si ponechal, ale nechápu, proč by měla být jakkoliv podstatná a jakkoliv určující. Rozhodovali-li o LW Vodník, Vy a já, tak jsem byl v této konkrétní věci v menšině. Neměl jsem s tím sebemenší problém a rozhodně jsem nehodlal Vaše společné rozhodnutí vetovat.

    Myslím, že jste nikoho nevyhnal. MMM sem nepíšou a psát nebudou. Byla to zbytečná akce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen vytáhnu paty a všechno je jinak:) Pane Pecino, myslím, že je to ukvapené, nic není na síti ideální. To by si člověk musel vytvořit vlastní mono-net:)

    OdpovědětVymazat
  4. Protože neřeším věci silou, není to můj styl. Mazání trollů/flamerů en bloc jsem vnitřně podmiňoval souhlasem ostatních, když jsem zjistil, že takový souhlas ve vašem případě nemám, musel jsem zvážit, zda jsem ochoten jejich hulvátství snášet.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento blog se řítí kupředu přímo šílenou rychlostí, ještě včera zde probíhala debata hlavně o Wikipedii, dnes odchází T.P. WTF!?! Nestíhám. Unikly mi jak vymazané komentáře (žádná škoda), tak důvody p. Pecinova odchodu. Doufám, že pouze dočasného...

    OdpovědětVymazat
  6. Nestihas?
    Znamy udavac jiz zaregistroval a okamzite plive zeleny flus.

    OdpovědětVymazat
  7. Od koho myslíš, že jsem se to dozvěděl...? : )

    OdpovědětVymazat
  8. Zkusím sázku:) Typl bych, že ptákoviny, které byly před chvílí smazány pocházejí z některé z adres začínajících:

    141.76.45.*

    80.237.152.*

    :))

    OdpovědětVymazat
  9. Možná, že p. Peters ví, jak se na tomto systému zjišťují IP adresy. Ty ptákoviny jsem vymazal já (který to neví). Řídil jsem se při tom hlavně citem... : )

    OdpovědětVymazat
  10. No, nebylo to náročné, nechat se vést citem:) Já obdivuji autorovu vytrvalost, poslal to snad 10x :) Když je člověk hloupej, měl by být alespoň pracovitej:)

    OdpovědětVymazat
  11. Jen desetkrát? Určitě neměl svůj den, normální produkce je 20–25 "kousků".

    OdpovědětVymazat
  12. Nemel svuj den?
    Blogy se mnozi a on musi vsechny spehovat. Na to nestaci jen tak obycejny Borg.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak on to produkuje takhle běžně? Ta touha po destrukci musí pěkně silná:)

    OdpovědětVymazat
  14. Jednou jsem s ním zde měl 'zápas', kdo bude rychlejší, který jsem prohrával, kdežto on u toho ležérně popíjel kávu. Byl jsem tenkrát nováčkem a nevěděl jsem, jak a kde zapnout moderaci komentářů.

    Ještě dnes mě z toho oblévá studený pot. Byl jsem zde sám, Pecina a Zvánovec ještě spali, Vodník někde ignoroval prudký pokles trhu. Ten člověk se mi vysmíval. Nebylo to hezké. Pokud to čtete, Nováku...

    : )

    OdpovědětVymazat
  15. Těch komentářů tenkrát muselo být aspoň 100. They were everywhere!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Ale jednou tu takhle řádil Boutros a to jsme se náhodou ocitli, Ty a já, oba na netu a mazali ho (nevědomky) společnými silami takže asi po 40 pokusech to proti přesile vzdal. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Chlapci, chlapci, ono to má sice vnější podobu vzpomínek válečných veteránů, ale když si uvědomíte, co je skutečným obsahem, ve čtenáři to evokuje spíš (po)pracovní poradu dvou hajzlbab…

    K těm hajzlbabám: O jedné napsal pěknou povídku Hrabal, na začátku je tak přezíravý jako já, ale na konci, poté, co mu jedna, z veřejných záchodků na Malostranském náměstí, umožnila vyprat, jak píše "nalámané spodky", zmiňuje se daleko jemněji o hajzldámě. Hezká ukázka hrabalovské poetiky a filosofie.

    OdpovědětVymazat
  18. Bylo to celkem 11x. Kdykoliv začně otravovat, tak zapněte CAPTCHA, to by mu mělo znepříjemnit jeho činnost. Pokud ho neodradí, tak moderaci; pak sám uzná, že nemá chanci.

    OdpovědětVymazat
  19. IP adresu nelze na Bloggeru přímo zjistit. Můžete maximálně komparovat čas návštěvy IP adresy zaznamenané v externí aplikaci a čas příspěvku v diskussi.

    OdpovědětVymazat
  20. Zajímal by mne psychologický profil toho idiota. Dříve si říkal Šťoural. Dobře ví, že jeho lejna dříve nebo později zmizí, ale přesto se tady občas vysere. Takové jednání nechápu.

    Nebo to jeho tapetování. Na své větě nezmění ani čárku. Asi od toho, jak v dětství spadl na hlavičku, má omezené vyjadřovací schopnosti a tato jedna souvislá věta je maximem toho, co svede.

    OdpovědětVymazat
  21. Já osobně bych nepodezíral maxe, u mne to byl jiný snaživec, přítel exkrementálních nadávek - usvědčen pomocí IP, kterou na bloguje.cz i sprcha.com vidím celou:) Však už se to některým nelíbí:)

    OdpovědětVymazat
  22. Je možné, že se mýlím a že to Max nebyl. Nezáleží na tom, beru to jako takovou zbytečnou legraci...

    OdpovědětVymazat
  23. Ona to ve skutečnosti tak velká legrace není: když si přečtete, co píšou na svém "free" blogu, musíte se ptát, jak nešťastní lidé to jsou, že se takhle smutným způsobem baví. Na jedné straně jsem pro plošnou deratisaci, není možné jim dovolit, aby skutečně ubližovali a poškozovali vztahy v komunitě druhých, ale zároveň se člověk neubrání soucitu s někým, kdo za deset posledních let vytvořil možná několik tisíc urážlivých textů o druhých, ale nenapsal ani jeden text, pod který by se nemusel stydět podepsat. Jeho epitafem bude přeškrtnutá nula, symbol prázdné množiny.

    OdpovědětVymazat
  24. Neměl jsem v úmyslu to nějak zlehčovat, ale asi to tak vyznělo. Legrace je to opravdu pouze, když se člověk může proti těmto extrémním případům 'svobody projevu' bránit, jako kupř. zde, a tak jsem to i myslel.

    Jsem rovněž sám otupělý těmi téměř neustálými útoky v minulosti a občas i nyní, a zároveň se snažím být nad věcí a brát to s humorem. Podobné věci, které o vás na onom blogu píší jsem ale sám zažíval, a tak se omlouvám za neobratnou formulaci!

    OdpovědětVymazat
  25. Jestli je z IP začínající stejně jako u mne , sdělím Vám jméno toho ubožáka. Ale i pokud mi dáte jeho IP zkusím to zjistit.

    OdpovědětVymazat
  26. Jak jsem již psal, IP adresu mohu jen odhadovat. Blogger nemá proti trollům příliš zbraní. Jedině účinná je moderace, ale ta má nevýhodu, že je plošná. Zablokování IP adres idiotů by bylo mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat
  27. Aha a to tu nejde? Na bloguje.cz vidím IP adresu a mohu ji zakázat. Fakt to někde v nastavení není?

    OdpovědětVymazat
  28. Ne, není. Poslal jsem Vám pozvánku, ale nevím, zda na správnou adresu. Pak se přesvědčíte sám.

    OdpovědětVymazat
  29. Alternativně lze k problému přistoupit tak, že i troll má právo být milován. Je nutno občas ho nakrmit, pohladit, podrbat pod bříškem…

    OdpovědětVymazat
  30. OT: Maxi, někde jsem četl, že se vám nelíbí, že vás prý obviňuji z nějakých útoků na zdejší Blog. Ano, původně jsem si myslel, že byste to klidně mohl být vy, ale netrvám na tom a omlouvám se, že jsem zmínil vaše jméno. : )

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>