17. září 2008

Rozhovor se Sarah Palin

Přiznala v něm: "other than a trip to visit soldiers in Kuwait and Germany last year, her only other foreign travel was to Mexico and Canada."

6 komentářů:

  1. Poslal jsem odkaz Youtube pohovoru jednomu znamemu a dostal jsem genialni odpoved:
    "Teď k Sarah Palin. Asi se tady budeme v názoru na Sarah silně rozcházet? Víš Jerry...ona je vzhledem a také způsobem visuálního projevu (facial expressions) pro mne velice atraktivní typ. Já tu babu úplně žeru. V mém životě jsem si vybíral známosti podobného vzhledu, proto se na Sarah vydržím dívat do nekonečna, ale také si současně uvědomuji, že to je ovlivněno mojí sexuální touhou nebo náklonností, jinými slovy - vůlí neovlivnitelnou hormonální funkcí (činnosti). Ale abys mě rozuměl Jerry, tohle jsou pouze moje vnitřní pocity a proto se tady my dva názorově silně rozcházíme. To však nic nemění na naších ostatních názorových přesvědčeních. Takže kamarádčaft může klidně pokračovat. Teď mne ale dobře poslouchej, Jerry. To, co jsem tady shora doposud napsal, je sice pravda, ale jenom do té doby, než si u počítače zapnu zvuk. Teď nastává naprosto jiná situace. Jak já tu kundu slyším žvanit, tak bych ji nakopal do prdele."

    Ted jde o to jestli lide budou volit k vuli vzhledu, nebo si pusti zvuk a zamysli se nad tim co Sara zvani.
    Jenze ono opravdu neni koho volit.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je zajímavé. Holt člověka ovlivňují různé věci.

    OdpovědětVymazat
  3. A muze se stat, ze za to zase zaplati miliony prostych lidi.

    OdpovědětVymazat
  4. Člověk si uvědomuje, jak byl Ron Paul skvělým kandidátem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ron Paul byla alternativa. Takhle nemame na vybranou. V obou pripadech vyhrava AIPAC.

    OdpovědětVymazat
  6. Člověk si uvědomuje, jak byl Ron Paul skvělým kandidátem.
    -------------------------------
    To je zajimavy postreh, jen ze to prumerny Emerican nezaregistroval?
    To nuti k otazce jak je mozne ze tam je tolik tak chytrych, moudrych, schopnych lidi a na druhe strane jaka kvalita nakonec projde vyberem kandidatu do finale.
    To o cemsi svedci:-(

    Pravil prvni posametovy ministr zahranici na thema 2 velmoci:
    "Rozdil mezi Rusem a Emericanem neni az tak velky, jen ze jeden je lepe vykoupan"
    (blbej je jeden vic jak druhej) nebylo diplomaticky receno:-)
    Nazoru je mnoho, od jednoho kraje kde rikaji ze : ve svete kde 5% lidi vlastni 95% VSEHO nelze nic jineho cekat, az po nazor: primitivove ze Stareho sveta nemohou krasu a hloubku Emericke demokracie pochopit.
    Vyber Palin je toho dukazem ?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>