16. srpna 2008

Informace pro udavače Mauleho

Jak známo, Petr Maule je zatím jediný aktivní diskutér na Internetu, který udal svého opponenta jeho zaměstnavateli. Tuto svou vysoce morální aktivitu, které se dle jeho slov dostalo hlasité podpory od ostatních pisatelů na nechvalně známý server Sprcha (což nemohu vyloučit), takže se snížili na jeho úroveň, však zatěžuje lžemi, pramenící z jeho paranoidních představ.

Naposledy si mne dokonce spetl sám se sebou a obvinil mne, že píšu na Zvědavce. Abych jeho paranoidní vise uvedl na pravou míru, uvádím, že ve skutečnosti jsem na rozdíl od něj tam nikdy nic nenapsal, pouze jsem tamnímu editorovi tlumočil jedno rozhodnutí vlastníků Sprchy, že smí přetisknout článek, který jsem kdysi bohužel pro Sprchu napsal. Chebský udavač Pako Maule přitom symptomaticky sám nejdříve hlasoval pro, ale pak se asi špatně vyspal či co, rozmyslel si to a byl proti. Jenže byl v menšině, tak by se konečně měl smířit s tím, že jeho neschopnost udržet si jasný názor stejně neměla na výsledek hlasování žádný vliv.

6 komentářů:

  1. Je to hezké, že se snažíte. Ale myslíte, že fakta nebo pravda tu udavačskou bandu ze Sprchy zajímají? Ti, kteří postavili skutečné události nad sprchovací lži a pomluvy, všichni ze Sprchy odešli - nedávno jste je tu vyjmenovával (včetně Klabačky a jednorožce, kteří tam občas něco nezávazně štěknou).

    Že je to klub přátel, kteří mezi sebe nikoho dalšího nechtějí, to by jim člověk nezazlíval (i když škoda kvalitního serveru, který tomu byl obětován). Že ale podporují udavačství, lži a pomluvy v rámci falešné solidarity, to je všechny poznamenává ošklivým puncem bonzáctví a pokrytectví.

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, plně chápu, že pro lidi s tak nízkým morálním kreditem, jako má Petr Maule, to význam nemá. Ale neuškodí čas od času jejich lži uvést na pravou míru.

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měl uvádět jejich lži, polopravdy a pomluvy o mé osobě na pravou míru, měl bych hodně málo volného času - a nikoho to nakonec nezajímá.

    Ti, jejichž názory mě zajímají a s kterými diskuse má cenu, jsou buď na Vrbě nebo na ZMP, s řadou z nich jsem i v osobním styku po mailech, na Skypu nebo návštěvami. A nakonec i na tom Psu posílají Sowfiwa do prdele lidé i mně zcela neznámí. A ti, co mu věří? Nějaká Kobylka Lajda, Jákob Roth nebo Harpyje? Co je mi po nich?

    OdpovědětVymazat
  4. To je všechno pravda. Přesto má člověk dobrý pocit z toho, že Mauleho přistihne při lži, čímž dokáže, že jeho věrohodnost je nulová.

    OdpovědětVymazat
  5. Vzdyt ten nudny clovek nedokaze napsat nic jineho nez jesitne poznamky o lidech, ktere nesnasi nebo se vypracovane chlubi.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>