12. srpna 2008

Filip Sklenář ukazuje opět svou pravou tvář

Filip Sklenář na české Wikipedii opět řádí. Tentokráte se jeho obětí stal ŠJů, kterého Sklenář opakovaně označil za pedofila. Snad to aspoň již jeho zastáncům definitivně otevřeno oči.

Sklenář zkrátka předvádí to, co jinde (např. zde, zde, zde či zde).

9 komentářů:

  1. Nepochybně člověk s ceněnou schopností terorisovat druhé: už mu na cs.wiki dali status správce? Mezi ty gaunery zapadne způsobem, který tak nenapodobitelně popsal jistý bývalý ministr kultury.

    OdpovědětVymazat
  2. Naopak. Na Wikipedii ho správci po právu zablokovali, aspoň na tři dny. Jako první (a jako poslední?) je tu za to chválím.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že tentokrát má Cynik pravdu a že p. Sklenář byl potrestán po právu. Ale zůstává ale: Co udělal wikiestablishment pro to, aby se p. Sklenář takové sprosty nedopouštěl? Pracoval s ním? Nebo mu to bylo úplně buřt? Na jeho diskussní stránce nic nevidím. Má spekulace se tedy zdá oprávněnou.

    Trolling "slušného" wikipedisty je naopak otravný. Pořád se ptáte, co nám vadí. Nuže, přesně takové příspěvky, které se neobejdou bez trollingu. Když neumíte psát normálně, tak na Wikipedii nepište. Kolikrát Vám mám to opakovat?

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrá, máte pravdu, pokud myslíte tu závorku, byla to chyba, za kterou se omlouvám. Rozzlobil mne ne-li urážlivý, tak aspoň velmi zlomyslný příspěvek pana Peciny na adresu správců, který se ukázal být nesprávným. Příště si ty poznámky v závorce odpustím. Aspoň tedy v případě, že problémem je právě ta závorka. Jinak na své reakci nevidím vůbec nic trollového.

    A k vašemu příspěvku - já na Sklenářově stránce naopak vidím úvodní přivítání, pak několik pokusů o uvedení do toho, jak Wikipedie funguje (například v otázce práv), pak několik pokusů o domluvu, když se začal chovat nevhodně - a nakonec zdůvodnění bloků. Nedovedu si pořádně představit, jakým způsobem by ještě s ním mohla komunita pracovat (nehledě na to, že doklady z jiných webů ukazují, že by to pravděpodobně bylo naprosto zbytečné). Za vysvětlení toho způsobu předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, zřejmě úplně poprvé slepice našla zrno.

    Nikdo z nás není nekritisovatelný, ani Tomáš Pecina. Chcete-li zde však kritisovat, tak laskavě nejprve vychladněte a teprvé poté něco napište.

    A k Vaší reakci: Ještě jednou rozeberu, proč je blábol, ale víckrát už to po mně nemůžete chtít. Trpělivost a ochotu mám jen jednu.

    já na Sklenářově stránce naopak vidím úvodní přivítání
    Normálního člověka prefabrikované přivítání naopak rozčílí. Chápu, že je nutné upozornit na důležité texty; to však není nutné doprovázet robotickým textem typu: "Začal(a) jste dobře a jste na nejlepší cestě přispívat vlastními články." Ale aspoň každý hned zkraje pozná, co jsou wikipedisté zač.

    Ano, pak různí wikipedisté mu v parciální věcech napsali své výtky. Ale už Adam Živnéř (člověk, který se chtěl obohatit na mých intellektuálních výkonech, tak není nic divného, že s tím začal právě on) a další výtečníci mu tam vkládali robotické texty. To není lidská kommunikace. Navíc o jeho nynějších konfliktech ani slovo.

    nakonec zdůvodnění bloků
    Děláte si legraci? To má být zdůvodnění? To je prostá informace.

    Nedivte se, že se nikdy nemůžeme domluvit. Vám totiž chybí pochopení triviálních pojmů, jak jsem již psal mnohokrát. A pokud máte zcela jiný kommunikační kód než normální člověk, tak kommunikace není možná. Ne že bych nechtěl, ale z principu věci.

    Nedovedu si pořádně představit, jakým způsobem by ještě s ním mohla komunita pracovat
    Naprosto jednoduše. Vysvětlit mu, v čem je problém a navrhnout řešení. Ale chápu, že něco takového není na cs: od roku 2005 zvykem, takže můj návrh působí, jako kdyby byl z Marsu. Ale to opravdu není můj problém.

    OdpovědětVymazat
  6. Zda poslední, nevím, ale já to určitě neschvaluji. Blokování je prostředek, který nastupuje, když vše ostatní selhalo, a uplatňuje se proti těm, které komunita víceméně jednomyslně odmítla, takže je to svého druhu poslední varování.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud jde o mne na Wikpedii jako takové mi záleží příliš málo (nelze ji brát skutečně vážně), a od samého počátku se tato komunita staví natolik aktivně proti mně, že nevidím důvod úzkostlivě cokoliv respektovat.

    Česká wiki bohužel poskytuje útočiště různým extremistickým živlům, a proto některá hesla hraničí se směšností. Pokud jde o mne, napsal jsem pro ni několik lepších a několik vysloveně dobrých hesel, ale většina se stala nějakým způsobem obětí vandalismu.

    Bohužel, musí-li člověk ve standardních vědeckých otázkách čelit nálepkám jako "homosexuální aktivista" pouze proto, že nepíše jako žumpy typu eportál či virtually nebo jako Sancta Sedes Vaticana, musí-li brát na vědomí, že Wikipedie zneužívá nejrůznější triky, včetně zveřejnění soukromé pošty (za kterou jsem se Fukovi omluvil dříve, než on to plácl na svůj blog za účelem znemožnit Hulána a něco podobného platí o Hessovi), jednostranná a zaujatá (třebaže prokazatelně lživá) tvrzení Čulíka k tomu, aby mne učinila horším, než ve skutečnosti jsem, těžko se může chtít nějakou velkou vstřícnost.

    Co se týče wikipedisty ŠJů, ano jsem skálopevně přesvědčen na základě jeho textů, že to pedofil je. Jedná se samozřejmě o můj názor, který však mohu zveřejnit.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za zajímavý názor. Popořadě:

    nelze ji brát skutečně vážně
    Na jednu stranu máte pravdu: To, co Klub angažovaných adolescentů předvádí, je neuvěřitelně tristní. Na druhou stranu ji zná většina národa, čeští novináři ji z nedostatku lepší literatury používají jako primární informační zdroj, takže podle mého názoru nemůžeme připustit, aby si ji adolescenti privatisovali pro sebe.

    od samého počátku se tato komunita staví natolik aktivně proti mně, že nevidím důvod úzkostlivě cokoliv respektovat.
    Já Vás chápu, jsem také jejich obětí. Nicméně s takovým přístupem s Vámi udělají krátký process a veřejné mínění bude na jejich straně. Jediné řešení je úzkostlivě dodržovat pravidla, protože klika správců toho sama není schopna, takže se to ve výsledku nakonec obrátí proti ní.

    Česká wiki bohužel poskytuje útočiště různým extremistickým živlům
    To bohužel vyplývá z povahy projektu a jiné to být z podstaty věci nemůže.

    ale většina se stala nějakým způsobem obětí vandalismu.
    Ano, je velice frustrující, když nedouci typu Cynika, který není schopen dostudovat libovolnou vysokou školu, protože je hrdý na to, že neví, jaké i se píše ve slově "cynik" zasahuje a "vylepšuje" kvalitní texty. Nicméně i to bohužel k wiki definičně patří.

    musí-li brát na vědomí, že Wikipedie zneužívá nejrůznější triky,
    Nemusí. Tam právě cs: flagrantním způsobem porušuje pravidla wiki. Cynik například na en: zveřejnil údaje jedné nezletilé sebevraždkyně. Jimbo Wales s tím udělal krátký process. Více k tomu na WP:BLP.

    včetně zveřejnění soukromé pošty
    Nemáte žádnou povinnost snášet porušování práva na wiki, včetně odkazů na dubiosní zdroje.

    těžko se může chtít nějakou velkou vstřícnost.
    To po Vás nikdo nechce. Ale proti bezpráví nelze bojovat bezprávím.

    Jedná se samozřejmě o můj názor, který však mohu zveřejnit.
    Nikoliv, protože je to difamace.

    OdpovědětVymazat
  9. Svůj názor zveřejnit můžete, byť s risikem, že vám později soud nařídí zveřejnit i omluvu, ale když už zveřejňujete, měl byste tak činit na místě, které je k tomu vhodné: wikipedie není úložištěm názorů wikipedistů jeden o druhém.

    Nemůžete se proto divit, že tam s vámi bylo naloženo nevybíravě.

    Mimochodem, dospěl-li jste vy k názoru, že ŠJů je pedofil, já jsem dospěl k přesvědčení, že jste osel: jistě mi věren svým zásadám nebudete odpírat právo ho zveřejnit.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>