8. července 2008

Cynický Ignác Pospíšil se modlí

a já mu přeju, aby mu Bůh seslal holku a on konečně přestal být protivný, věčně nadržený, panic.

8 komentářů:

  1. Víte, p. Urbane, nepřipomíná Vám tenhle Váš "článek" výroky někoho jiného na Vaši adresu? Opravdu si to tu chcete nechat? Ať už je Cynik jakýkoli?

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem to tu psal, nebo aspoň chtěl, že Urbanovy příspěvky ma ZMP už klesly na úroveň diskutérů na ZMPfree. Nakonec to by mohl být způsob, jak mne odsud vystrnadit, až se to tu definitivně přestane tvářit jako seriózní blog, k čemuž to směřuje velmi rychle, tak každý na první pohled bude vědět, jak seriózní jsou zdejší pomluvy. Mé korekce pak už nebudou potřeba.

    OdpovědětVymazat
  3. Tomuto blogu jste nic cenného nepřinesl, takže váš odchod by pro ZMP nebyl ztrátou.

    Věcně souhlasím, že text o Cinikovi nemá úroveň, jakou by posty na tomto blogu měly mít.

    OdpovědětVymazat
  4. To mi neříkáte nic nového, tenhle blog by měl i ve chvíli, kdy by se tu přestaly hromadit útoky na zcela nevinné wikipedisty nebo nepravdivé útoky na wikipedisty, kteří by si kritiku třeba i zasloužili, pro mne nepříliš zajímavou náplň, už proto tu nepřidávám mnoho cenného. Ale pak bych o tom aspoň mohl uvažovat. Nebo aspoň v případě, že by se jejich podíl velmi radikálně snížil, nebo že by je tu všichni tak blahosklonně nepřehlíželi (jako zrovna teď vy, pane Pecino, i když jste se v míře kritičnosti k p. Urbanovi skoro překonal...).

    Na druhou stranu to, že tu koriguji úlety p. Urbana, sice tomuto blogu mnoho cenného nepřináší, ale za cennou a nedoceněnou činnost to považuju. Z toho pohledu by byl můj odchod ztrátou pro všechny nevinné oběti zde lživě či neprávem očerněné.

    OdpovědětVymazat
  5. Málem jste mne rozplakal.

    Když uvážíme, že P. Urban má na cs:wiki doživotní zákaz, je vaše snaha o "korigování" jeho úletů docela zbytná, nemyslíte?

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky modlím. Je to špatně?

    OdpovědětVymazat
  7. Už jsem to opakoval několikrát, tak to zopakuji znovu: Řídím se starou židovskou zásadou "Oko za oko, zub za zub." Až se Ignác Pospíšil přestane chovat jako cynik, tak přestanu kritisovat jeho osobu a budu hodnotit jeho skutky. Zatím se zdá, že lekce, kterou jsem uštědřil, zafungovala, protože na svém blogu se opět začal věnovat svým obvyklým nezajímavostem. Jen bych nesdílel jeho optimism: "bych musel svůj mozek úplně zlikvidovat (což se snad ještě nestalo)".

    Modlení není špatné, jen mám pocit, že když se za mne modlí Nácek Pospíšil, že mi to snižuje karmu.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>