18. května 2008

Lucie Vondráčková - Markytánka

Lucie Vondráčková mile překvapila, ale obvykle to za moc nestojí.

5 komentářů:

  1. V kategorii "Lucie Vondráčková" slušné, ale IMHO kdyby si uvědomila, že nemá talent, a nechala zpívání, dala by lidstvu víc.

    OdpovědětVymazat
  2. Ad AHL71: Mám takový dojem, že jste si ten klip nevybral pro zpěvačku, ale pro trapně provařené záběry na "české národní dědictví" (např. panoramata Prahy) a křesťanské symboly... :)
    OR

    OdpovědětVymazat
  3. Ani ne. Vybral jsem to jako ukázku něčeho, co se zpěvačce relativně povedlo, protože obvykle jsou její písničky z hlediska zpěvu hrůza. Nejsem žádný odborník, ale ve většině případů mi to prostě nezní.

    Záběry Prahy i interiéru kostela bych asi našel hezčí, ale nikterak nezastírám, že se mi i ten klip líbí daleko více než ty její typické "free-cool-in" klipy.

    OdpovědětVymazat
  4. Původně to začínalo jako Tatu, ale pak to šlo poslouchat. Nicméně mou oblíbenou zpěvačkou se nestala.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemohu říci, že by se mi to líbilo, ale falešně nezpívá. Ladí.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>