19. března 2008

Dobrá věc se podařila

Cynik neomylně zaúřadoval. Když jsem psal svůj příspěvek, tak jsem věděl, že k podobnému nemilosrdnému zákroku dojde, ale byl jsem zvědav, kdo se k němu z wiki establishmentu propůjčí. Berena už asi funkce kata přestala bavit, a proto ji přenechal povolanějšímu – věčnému maturantu Cynikovi.

Jen se mne zaráží, proč se Cynik, když píše o sobě, označuje jako "Wikipedista Karel", ačkoliv se ve skutečnosti jmenuje Ignác (nomen omen; česky fanatik): "Wikipedista Karel představuje jeden z výrazných nešvarů wikipedie, kterým je sebevědomý jedinec naprosto neochotný diskutovat, trvající na prokazatelně chybných a neobhajitelných nápadech, protože "jsou jeho" nebo protože "jsou elegantní" a (co považuji za nejvážnější problém) jedinec, který do svého jednání bez uzardění zařadil naprosto nepřijatelné metody typu lhaní a revertování "dokud to odpůrci nevzdají". Strategií tohoto typy [sic!] přispěvatelů je, že si najdou nějakou oblast, kde je jen málo přispěvatelů, čímž se velmi dlouho vyhýbají potlačení svých superegoistických excesů."

Inu, je to další z nekonečné řady dokladů o tom, že Ignác Pospíšil není schopen vystudovat ani tu nejlehčí vysokou školu v ČR. Co chtít od člověka, který netuší, že ve slově cynik se píše ypsilon. Individuum, které je schopno vytvořit patvar sfůzování, by správně nemělo uspět ani u maturitní zkoušky. Holt byli na venkově mírnější, než bylo záhodno.

10 komentářů:

  1. Cinik a Guy Peters jedno jsou. Pozná se to snadno z toho, že se dá vzít příspěvek kteréhokoli z nich, ve kterém kritizují chování druhých na Wikipedii, odstranit z něj nejkonkrétnější detaily jako jména apod., zneutralizovat pravopis ;-), a nikdo nepozná, kdo byl autor. Ani jeden nemá úctu k ostatním, ani jeden nemá schopnost sebekritiky a sebereflexe a oba jsou přesvědčeni o své naprosté neomylnosti.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nesmysl. Pominu-li vzdělání, jazykový i jiný rozhled, pořád zde zůstává, že nejsem ideolog jako on. Nemám nutkavou potřebu všude cpát katholické náboženství; naopak jsem schopen vystupovat z pravoslavných, katholických i protestantských posic.

    Úctu mám k mnoha lidem, za všechny třeba Tomáše Pecinu či Malého čtenáře. Mýlil jsem se mockrát.

    Zkrátka a dobře, jste úplně mimo. Úctu nemám a nemýlím se ve vztahu k flamerům, trollům a morálním trpaslíkům z české části původní wikipedie.

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak jsem již dávno přiznal, že mám dodnes trauma z toho, že mne Cynik přistihl při neznalosti důležitého historického faktu: sovětsko–japonské pohraniční války. Neomlouvá mne ani to, že to bylo poprvé a naposledy. Měl jsem si svá tvrzení ověřit a ne spoléhat na chabou paměť.

    OdpovědětVymazat
  4. "Neomlouvá mne ani to, že to bylo poprvé a naposledy." Právě tak se projevuje vaše povaha. Sice připouštíte, že jste se dříve mýlil mnohokrát, ale do budoucna se považujete za člověka, kterého z omylu nikdo neusvědčí.

    OdpovědětVymazat
  5. Na rozdíl od Vás se totiž svými chybami učím. Proto příště, když bude Cynik tvrdit nějaký fakt, o kterém bezpečně z hlavy nevím, že je pitomost, tak si poctivě ověřím, zda to náhodou není pravda. Zcela prosté, ale Vy téhle úvahy nejste schopen.

    OdpovědětVymazat
  6. A vedle dalších dvou trapných útokyů made in Peters jedna pomýlená premisa, že se dokážete učit z chyb. Snad ano, ale vyloučit je nemůžete. Před okamžikem jste totiž prokázal, že není pravda, že "příště, když bude (někdo) tvrdit nějaký fakt, o kterém bezpečně z hlavy nevíte, že je pitomost, tak si poctivě ověříte, zda to náhodou není pravda." Právě tak jste to neudělal v případě Čulíka, kterého jste obvinil z omylu, když jste si dostatečně poctivě neověřil, zda to náhodou není pravda.

    Té úvahy tedy samozřejmě schopen jsem, ale praxe bohužel o vás vypovídá jinak.

    Chybovat je lidské. Nelidské je domnívat se, že už jsem chyboval naposledy.

    A podobně nelidské je neustále kolem sebe trousit poznámky o tom, jak někdo jiný není schopný úvahy a je mentálně neschopný. Nevím, z čeho to u vás plyne, ale nepamatuji si příspěvek, ve kterém byste se tomu dokázal vyhnout. Slabá vůle? Záměr? Mánie?

    OdpovědětVymazat
  7. Už mne Váš otravný trolling leze na nervy. Pokud se nepolepšíte, tak Vás budu mazat.

    Napsal jsem: "Proto příště, když bude Cynik tvrdit nějaký fakt". Vy to desinterpretujete takto: "příště, když bude (někdo) tvrdit nějaký fakt, o kterém bezpečně z hlavy nevíte, že je pitomost, tak si poctivě ověříte, zda to náhodou není pravda."

    Dokud se mi neomluvíte, mají Vaše texty na ZMP stop. Tak si je zálohujte, budou bez milosti a bez ohledu na obsah mazány.

    Pokud bylo účelem Vašeho trollingu, abych s Vámi ztratil trpělivost, tak blahopřeji, podařilo se Vám to. Nicméně jsem nikdy netvrdil, že má trpělivost je nekonečná.

    OdpovědětVymazat
  8. Omlouvám se, že jsem překroutil vaše vyjádření týkající se pouze Cinika.

    Omlouvám se, že jsem vám vsunul do úst tvrzení, že "příště, když bude (někdo) tvrdit nějaký fakt, o kterém bezpečně z hlavy nevíte, že je pitomost, tak si poctivě ověříte, zda to náhodou není pravda". To tvrzení nebylo pravdivé, Peters to o sobě netvrdil.

    Tuto omluvu si zálohuji, abych se mohl případně vykázat tím, že jsem ji skutečně zadal. Zvláště tehdy, pokud byste usoudil, že byste vlastně nechtěl, aby se o vás vědělo, že jiné lidi než Cinika označíte za pitomce klidně bez poctivého ověření.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to někdy chodí, že je za pitomce označen neprávem. Naposledy já od Vás. V historii je mnoho případů. V mythologii to byla třeba Κασσάνδρα.

    OdpovědětVymazat
  10. Já vás za pitomce? A naposledy? Tedy později než vy Čulíka? A kde? To by stálo za omluvu naopak od vás, ale to bych se načekal. Podobně jako ve všech případech stovek vašich dalších útoků vůči mně a obecně pokud jde o vaše chování vůči mne, které se těmito opakovanými záměrně neuctivými výroky vyznačuje.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>