12. ledna 2008

Petice DOST odhalena

O petici DOST jsem psal ještě před tím, než byla разоблачена. Na rozdíl od našich pitomých novinářů mne nezajímalo, kdo za ní stojí, ale její obsah. Škoda, že jsem se pro nedostatek času nedostal k jejímu rozboru. Takto mohu jen odkázat na výtečnou analysu Romana Jocha: "Za konstitutivní prvek utváření lidské osobnosti totiž nepovažuji národ, nýbrž civilizaci a její hodnoty; a kosmopolitismus v rámci západní civilizace není nutně vykořeněností, o čemž svědčí tak významné kosmopolitní – leč ani náhodou vykořeněné - osobnosti našich dějin, jakými byli sv. Vojtěch, Karel IV. Lucemburský, Jan Amos Komenský, Klemens Václav Metternich, či Kateřina Vilemína Zaháňská."

Já osobně jsem hrdý na to, že jsem byl iniciátor vypovězení úmluvy o zákazu práce žen v dolech. Nebylo to však v souvislosti s návrhem antidiskriminačního zákona, nýbrž nového zákoníku práce. Je to § 396 odst. 2 NZP.

Updated: hrst odkazů (na základě googlování informace AHL71)
  1. Původní článek na Antifa
  2. Eichlerova zpráva pro iDNES
  3. Šlechtova obhajoba petice

5 komentářů:

  1. Vzhledem k tomu, že se tato jako první "kritika" objevila na strákách Antify a pak na na iHeute, kde ji psal Pavel Eichler, který je spolupracovníkem Antify, byl vzhledem k naprosté tuposti ostatních novinářů, kteří pouze opisovali aniž by měli ponětí o obsahu, obsah hystrické mediální kampaně předem dán.

    Někteří signatáři výzvy již poslali levičácké novináře tam kam patří, tj. do prdele, ale částečně se kampaň podařila, protože někteří tuto "kritiku" brali vážně a začali se zbytečně stavět do defensivních pozic.

    OdpovědětVymazat
  2. To je velice zajímavé, to jsem nevěděl.

    Další vysvědčení totální neschopnosti našich novinářů, ať si M. O. S. myslí cokoliv.

    OdpovědětVymazat
  3. Před třemi lety svěřil v anketě Cosmopolitanu, že musel vydržet rok bez ženy... Svůj roční půst slavně ukončil na pláži v Chorvatsku, kde si ho všimla obézní Němka. Podle jeho slov šlo o sex sice krátký, ale příjemný. - Nemám sebemenší důvod v čemkoliv věřit Národnímu odporu ani Eichlerovi, ale pokud se budou mezi sebou takto špičkovali na svých stránkách (odpor.org a antifa.cz), bral bych to jako zdroj kvalitního pobavení.

    OdpovědětVymazat
  4. Já naopak věřím oběma stranám: Nemají důvod si vymýšlet.

    Za zdroj pobavení to nepovažuji. Tenhle boj až na krev je velice nebezpečný.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>