31. ledna 2008

Nejnovější vývoj na Sprše

Nedávno jsem zde informoval, že p. Zeman vzlyká ("Asi brzo už tu nezbydou ani tři jak do maryáše...") nad tím, že na Sprchu nikdo nepíše. Toto hodnotící sloveso vzbudilo obrovské pohoršení Sprchařů, kteří jinak nad nějakým zmrdem, menstruací či kokotem uvolněně mávnou rukou.

Alex se rozhodl, že takovou zkázu Sprchy nedopustí a rozhodl se mrtvou Sprchu polít živou vodou. A hle, co se nestalo. Byl starými slušňáky označen za haisela, lhare a krivaka; nenapravitelného narcise a zmetka. Inu elitní diskutéři, které diskuse vlastně ani nebaví. Ale kdo by od Petra Mauleho mohl čekat něco jiného? To pako z Chebu je totálně hormonálně nevyrovnané.

Oni totiž nevědí, co vlastně chtějí: "Na internetu je jistě toho zajímavého spousta; české zprávy se dobře hledají pomocí rozcestníku Právě dnes. Mě třeba dnes zaujala zpráva o chování ústeckého primátora Jana Kubaty na hokejovém utkání Ústí-Vítkovice po skončení druhé třetiny zápasu. Just kidding, just kidding..." v. "Nevim proc se to tu ma zasrat banalitami, proc si nekdo dovoluje myslet, ze co lze odzvejkat mdlyym duchum na Vrbe, zajima nekoho i mimo ni. To,ze se na Sprse nic moc nedeje znamena , ze se proste nic moc nedeje VUBEC. Vetsina veci a deni na a ve svete NESTOJI za komentar."

Nevím, zda jsem sám, komu se při pohledu na Sprchu vybaví slovo cirkus.

Updated.

6 komentářů:

  1. Nevím, zda jsem sám, komu se při pohledu na Sprchu vybaví slovo cirkus.

    Mně to tedy přijde jako cirkus celé, přičemž roli v představení hrají všichni, kteří se nějak zúčastňují diskusí na dané téma.

    IMHO.

    OdpovědětVymazat
  2. Je zjevné, že jsem nechtě a nevědomě otevřel Pandořinu skříňku. Avšak kdo by byl tušil, že na druhé straně bude taková přecitlivělost na vzlykání?

    OdpovědětVymazat
  3. ...kteří se nějak zúčastňují diskusí na dané téma...

    Jasně, v tom nejširším slova smyslu smylu ano. Kdyby ovšem p. Peters nepublikoval zdejší články o Sprše, já osobně bych rozhodně s tématem sám nezačínal, dokonce bych se ani nevměšoval, musel jsem ale reagovat na Jezovcovy jednostranné nesmysly, if you know what I mean... ; )

    OdpovědětVymazat
  4. Vzkaz panu Juchelkovi - nemohu Vám dávat hlasy, Sprcha mi už nic nedovolí.

    Domnívám se, že získat ji hlasováním už se nepodaří. Nechme to být.

    OdpovědětVymazat
  5. Domnívám se, že získat ji hlasováním už se nepodaří. Nechme to být.

    Já nemám zájem na nějakém získávání Sprchy, i když váš hlas bych v symbolickém slova smylu jistě ocenil.

    OdpovědětVymazat
  6. "komu se při pohledu na Sprchu vybaví slovo cirkus."

    Ani ne cirkus jako hniloba ci plisen.
    Tak zvani inteligenti pouze urazi, jako by meli patent na rozum a vsichni, kteri mysli jinak jsou pouzi hlupaci. Myslim, ze Alex udelal chybu, nic jineho jsem neocekaval.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>