28. ledna 2008

Ještě ke Sprše

stručná poznámka ke Sprše vyvolala rozsáhlou diskussi. Proto je nutné reagovat.

Nejprve k redakční politice ZMP. Je otevřená, jak jen to jde. Bohužel vinou idiota Šťourala jsem musel zavést moderování. Kdokoliv sem však chce psát pravidelněji, nechť mi pošle e-mail na adresu uvedenou na mé soukromé stránce a já ho přidám mezi kommentátory. Nebude mít žádné povinnosti, jen výhodu nečekat na schválení kommentáře.

Mou politikou je pouštět všechny kommentáře, které nejsou trollingem. Připadal bych si jako pokrytec, kdybych censuroval texty M. O. S. či Medvídka hyperkritické k mé osobě, i když mne nebaví. Maximálně na ně nebudu do budoucna odpovídat a mí kritici tak budou mít poslední slovo.

Nejvíce pozoruhodné byly Jezovcovy texty. Nikdy jsem neměl tak naprostý pocit cizoty. Jak jsem s někým, kdo se ode mne totálně liší, mohl být takovou dobu (od 13. 1. 2003 do 20. 6. 2005) v jednom klubu?

P. Zeman byl vždycky pro svou slušnost na Sprše nekritisovatelný. Na druhou stranu ze své funkce šéfa Sprchy neučinil nic, aby druhá (naše) strana nebyla persekuována od první. Proto jsme se připojili k Alexovi, který nekritisovatelnost p. Zemana ukončil. Pro nás z Vrby je p. Zeman takový Dubček. A nezbývá nám než se smířit s tím, že pro Sprchu bude narážka na vzlykání p. Zemana vždy horší než Zmrduv Menstruacni Pamatnicek.

Jinak mám za to, že sledovat mrtvý blog je důsledek přílišného sentimentalismu, který nemůže vyvážit ani statečná Kapitánova obhajoba práva na soukromí a symptomatické nepochopení slov mediální advokátky Dagmar Raupachové: "Takové jednání má bezesporu znaky trestného činu, a pokud policie bude schopná ukázat na konkrétní odesilatele těchto sms zpráv, tak ti se potom samozřejmě nemohou vyhnout trestnímu stíhání. Hrozilo by jim v takovém případě až tři roky vězení," ze strany Sprchařů a jejich odpor ke svobodě slova.

Ukončím proto Jezovcovými slovy: "To že sprchaři mají prostě spoustu jiné práce a zájmů a priorit, a to podstatné už mezi námi bylo řečeno, to je prostě fakt ... daleko příjemnější je se občas sejít, nebo si vyměnit e-mail, což také děláme", která nepochopím do konce svých dní.

11 komentářů:

  1. Pan Zeman byl nejen nekritisovatelný, ale nebylo ani radno mu oponovat. Když jsem tak učinil (poprvé v debatě o Giottovi), dostalo se mi emocionální a irracionální zlobné reakce. Když jsem za to Zemana zkritisoval, poučil mě Klan známkami o tom, co píšete: Aleš Zeman je nekritisovatelný.

    Jinak Jezovcova pro Vás nepochopitelná slova znamenají: jsme teď parta přátel, scházíme se a normálně si píšeme, nějaký server de facto nepotřebujeme (podle toho to tam taky vypadá).

    OdpovědětVymazat
  2. Vodníku, to je dialektický vývoj.


    "Sprcha, denní dávka zdravé kritiky pro osvěžení mysli"

    ->

    "Sprcha, server, který si na nic nehraje"

    ->

    "Sprcha, plkárna o počasí (jen pro zasvěcené)"


    A svoboda je poznaná nutnost !!

    OdpovědětVymazat
  3. Mně teda do Vašich sporů se Sprchou nic není, ale celkem nechápu, proč Vám připadají mé komentáře k Vaší osobě hyperkritické. Na tom, že Vás označuji za realistu nespatřuji nic hyperkritického, stejně jako za tím, že mám určité podezření, že člověk považující desku Pink za jednu z nejlepších desek nějakého roku chodí spát s 3D figurkou Eltona Johna, nebo jako na tom, že po Vás chci srovnání Pogues a G. B.

    Ale trochu je to podobné tomu, že si Vodník myslel, že ho obviňuji z neonacismu, když jsem sem postnul odkaz na svatbu Jiřího Káry.

    Také nevím, jak je to se zaměstnaností Sprchařů a nezaměstnaností Vrbařů a ZMPařů, kterou zde rozebíráte, nicméně kupříkladu já, i kdybych byl kdy schopen nějaký kvalitní článek napsat, tak když se podíváte na google, snad pochopíte, že teď dávám přednost psaní něčeho jiného, protože jsem hamižný kariérista (ze zdivočelé střední třídy). Došlo to tak daleko, že už nepíši ani básně, natož abych pak ztrácel čas úvahami o svobodě slova.

    OdpovědětVymazat
  4. Proti partě přátel vůbec nic nemám. Ale k čemu potřebují server? Mají ho ze zvyku? Nebylo by poctivější ho vrátit jeho zakladateli, JK?

    OdpovědětVymazat
  5. Nebylo by poctivější ho vrátit jeho zakladateli, JK?

    Ježíšikriste, jen to ne !!

    Též nechápu, k čemu jej potřebují, ale ať si jej nechají (když už jej mají).

    OdpovědětVymazat
  6. Ta debata o dechovce byla o ničem, stejně jako debata s MOS o udání v. žalobě.

    člověk považující desku Pink za jednu z nejlepších desek nějakého roku
    To jsem neřekl, i když se mi její hudba líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. "Ta debata o dechovce byla o ničem"

    No dobře, ale v čem byla hyperkritická? V tom, že jsem Váš názor srovnal s názorem dvou encyklopedií?

    OdpovědětVymazat
  8. Těmi Vašemi neustálými poukazy na rozdíl mezi dechy a žesti.

    OdpovědětVymazat
  9. Medvídku, svatbu Jirky Káry jsem ocenil článkem tady i na Vrbě.

    Jinak na Vrbě je video mého synka.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>