20. ledna 2008

Guy Peters: Aqua

Další dávka pop music pro Medvídka: Dr. Jones a Roses Are Red.

18 komentářů:

  1. Tak na ty buržousty, co už brzy půjdou ke zdi, pošleme zase něco od těch rumunsko-rusko-ukrajinsko-izraelskejch (takže asi chazarskejch) komoušů (Bronštejn by měl radost).

    http://www.youtube.com/watch?v=QkX1z2FZdV0

    http://www.youtube.com/watch?v=3Jv3b0VKec8

    OdpovědětVymazat
  2. Tak něco, co se Vám bude líbit.

    Jinak mám ještě v zásobě Imperio, ale bohužel jsem nenašel vyhovující obrazovou a zvukovou kvalitu. A dream musí mít zvuk ostrý jako břitva.

    OdpovědětVymazat
  3. Aqua je celkem zdařilá parodie, nejlepší byla ta první. Pak se vynořili i epigoni a už to bylo jen trapné...

    Gogol Bordello - zřejmě skvělí muzikanti, ale naprosto ne můj šálek čaje, opačný temperament.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle King Crimson v přechodu v té naší přestřelce ještě chyběl... Jo, Ty si zajdeš do kostela a jsi čistej, já nemoct si občas poslechnout tohle, tak brzy postřílím celou tramvaj...

    OdpovědětVymazat
  5. Zapomněl jsem vystřelit odpověď na Váš odkaz. Takže pal:
    http://www.emp3world.com/mp3/57890/Nine%20Inch%20Nails/Mr.%20Self%20Destruct

    OdpovědětVymazat
  6. Ty si zajdeš do kostela a jsi čistej
    V takovým světě bych chtěl taky žít, to by bylo!... Jenže ta návštěva kostela Tě vyčistí asi tak málo jako postřílení tramvaje. Akorát Tě k tomu naorientuje, pucovat musíš stejně vždycky sám.

    Jen si dej do nosu trochu dekadence, tady máš takovou partičku k postřílení! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jenže mně by to postřílení tramvaje docela vypucovalo. Jenže to nejde, protože by mě pak nějací Pítrsovi kamarádi poslali do lochu, kde nejezděj žádný tramvaje.

    Ale jinak Tě musím zklamat, Diana Krall mi rozhodně nevadí, kdybys četl seznam mé hudby, který jsem někam postnul do ZMP, tak bys ji tam našel. To jde jen o to, v jaké jsem zrovna poloze. Ráno to jsou třeba Beatles, v poledne třeba Sex Pistols, odpoledne Cassandra WIlson a večer třeba Miroslav Vitouš.

    Ale rozhodně to nikdy nebude Chinaski nebo Pink.

    A k té partičce - hm, jsou to buržousti a půjdou ke zdi, až se vrátí Che, ale nejsem s nimi v tramvaji, tak to snad přežijou. Jinak vizuální stránka klipu se mi samozřejmě nelíbí, ale mě se nelíbí skoro žádné klipy, pokud mě něčím nepřekvapí (jako tomu bylo u Gogol Bordello, nebo jako je tomu zde:

    http://www.youtube.com/watch?v=x_9GR9kdZ3o

    nebo zde:

    http://www.youtube.com/watch?v=x_9GR9kdZ3o

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou stejné odkazy.

    Jinak dobré clipy měli i Smashin' Pumpkins.

    Kdo bude ty buržousty střílet. Jirka Kára And His Debily-boys?

    OdpovědětVymazat
  9. Pardon, asi jsem nedomáčkl céčko:

    http://www.youtube.com/watch?v=-zc2908P7bs

    Kdo asi? Blaničtí rytíři. J.K. a D.B. asi ne, protože v diskusi pod tím videem někdo píše, že už jsou skoro všichni mrtví.
    A jinak jsem nemyslel, že by ses tehdy přátelil, s takovými debily boys, ale že někteří z Tvých undergroundových přátel se mohli za ta léta svou radikální undergroundovostí takhle vypracovat....

    OdpovědětVymazat
  10. No už jsem se málem urazil!... Ta naše generace v 70. letech byla jednomyslně, bezmyšlenkovitě a automaticky proisraelská (protože komouši byli proti), navíc tam filosemitskou atmosféru živili ti intelektuálové, které dnes natrefíš v různých sionistických a sionismu nakloněných spolcích. Takže tam by sis zahajloval jednou a naposled. Tohle hajlování frčelo patrně jen na buranově mezi řepama (viz relativně kladnou postavu Fašisty v Pelcově "...a bude hůř!"), čili Tvá otázka by spíš příslušela Boutrosovi, tomu možná nějaký Jirka Kára zametal špony od soustruhu ve Škodových závodech. Pokud se androši zradikalisovali, tak do bušismu a do amerikanismu - pokud vím, všichni milují Ameriku, podporují Israel, nenávidí "rusáky" a podporovali bombardování Jugoslávie.

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, to je zase diskuse...
    Tou radikální undergroundovostí jsem myslel, že se takhle vychlastali. Myslíš, že ten, co tam hajluje, je nacista?
    Vždyť víš, že leckdo z androšů ten alkohol neudržel. Stačí pár pádů na hlavu a několik asfyxií při dušení se zvratky a z profesora filosofie se stane Jirka Kára.

    OdpovědětVymazat
  12. Proč parodie? Aqua je legitimní bubblegum pop.

    OdpovědětVymazat
  13. To Gnarls Barkley je visuálně dobré.

    OdpovědětVymazat
  14. Nejen visuálně. Celé to album St. Elsewhere se dobře poslouchá. Mimochodem, pokud nejste zcela v obraze, je to nový (no, teď už úplně nový ne) projekt DJ Danger Mouse, který udělal také Grey Album, které muselo být kvůli Yoko Ono staženo, takže se dalo (a dá) pouze stáhnout z internetu. Také velmi zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  15. Rovněž děkuji za info (Gnarl Barkley/St. Elsewhere). Tato diskuse mi bohužel unikla.

    Q: Minulý měsíc měla být v Praze má oblíbená Roísín Murphy (Moloko), nebyl na tom někdo (Roxy)?

    OdpovědětVymazat
  16. Sorry, tento měsíc. Já už žiju v únoru... : )

    OdpovědětVymazat
  17. ...a nečtu to po sobě = Róisín...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>