10. září 2007

Aktivní přispěvatelé

Heslo Žít v pravdě má cosi do sebe. ZMP uvádějí několik přispěvatelů, kteří více než půl roku nenapsali ani kommentář, natož celý článek. Myslím, že je to pro čtenáře matoucí. Proto bych chtěl do konce září neaktivní přispěvatele vymazat. Na rozdíl od wikipedie to opravdu není žádný trest. Pokud kdokoliv (tj. nejen oni) bude chtít do ZMP psát články, stačí mi poslat e-mail a bude mu to umožněno. Výjimku tvoří pouze trollové, kteří během 2 let historie ZMP byli pouze 4.

Zatím to vypadá tak, že by mezi přispěvateli ZMP byli uvedeni: Vodník, Tomáš Pecina, mM a má maličkost.

6 komentářů:

  1. Pane Petersi, klidně mě vymažte...

    Jinak klobouk dolů, jste neúnavný : )

    OdpovědětVymazat
  2. OK.

    No, zatím mám pocit, že mám co říci. Až ten pocit mít nebudu, tak přestanu.

    OdpovědětVymazat
  3. No, ale myslel jsem spolu s ostatnimi, až se rozhodnete je 'odstranit', ne jako prvního... : )

    OdpovědětVymazat
  4. No, ostatní se ještě nevyjádřili, takže jim chci dát čas až do konce září. Vy už jste se výslovně vyjádřil, takže nebylo nutné to odkládat. Ale pokud chcete na ZMP psát články, mohu Vás bez jakýkoliv obtíží znovu začlenit.

    OdpovědětVymazat
  5. Co se mne týče, nějaké příspěvky jsem napsal, ale nebyla skora žádná odezva. Jak vidět, dnes se zde na ZMP diskutuje úplně minimálně, nebo vůbec. Nevím proč tomu tak je, ale sám nebudu přece diskutovat o věcech, o kterých abs. nic nevím, nebo které mě nezajímají. Např. ty věčné příběhy o české Wikipedii, jejích správcích ... atp.

    OdpovědětVymazat
  6. No, já myslím, že blog není diskussní forum. Cílem blogu je publikovat vlastní zajímavé texty, které si ostatní se zájmem přečtou, nikoliv o nich diskutovat. To, že je diskusse mizivá, nevnímám tedy jako zápor, nýbrž jako klad.

    Naopak mi vadí, že v poslední době vlastní texty publikuji prakticky jen já. Chápu, že problémy wiki málokoho zajímají, ale od toho je právě štítek: nezajímá-li mne wiki, texty se štítkem wikipedie nečtu. Štítky jsou něco jako rubriky v novinách a časopisech.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>