12. srpna 2006

K AndyO

AndyO do mne vidí. Skutečně jsem o ní chtěl napsat článek. Jen bych tam nepsal o domovnici, ale uvedl bych něco mnohem horšího. Nestudovala psychologii nadarmo.

Nicméně nedostal jsem se k tomu, protože jsem se věnoval důležitějším věcem. Avšak pikantní kontrast mezi jedním a druhým jejím textem mne přinutil, abych pár poznámek přeci jen přičinil. Ale ne o ní, ale o jejích kollezích a důvodech, proč na Sprchu nepíšu a psát nebudu.

Zajímavé je, že její první text dostal 3 pětky od starých známých firem: Jardy z Písku, Maxe a Prokopa. AndyO se ve svém druhém textu od něj distancuje, takže kdyby mohla, tak by jej hodnotila jako já: jedničkou. A to jeho objektivní hodnota. Tak proč dostal tolik pětek jako nějaký bůhvíjak objevný text? To je prosté, milý Watsone. Je to troll bait, a to každý troll ocení. Proto, chcete-li mít přehled o sprších trollech, sledujte známkování Andina textu. Vysoká známka = přiznání k trollovací duši.

K druhému textu. Já články píšu. Sem na blog. Je to proto, že na Sprchu nic psát nemohu. Byl bych okamžitě obětí harassmentu Sprchařů. Pokud se k nim chcete vyjadřovat a dokážete stejně jako p. Zeman, TL či Jarda netrollovat, jste zde vítána.

Známkovat budu do té doby, dokud mne to bude bavit a dokud budu moci. Logika, že na Sprše jde známkovat, ale ve skutečnosti nesmí, je mimo mé chápání. Je mi líto.

4 komentáře:

  1. Pani Andy je presvedcena sionistka, takze se ji musim zastat. Tuhle jsem koukal, ze i vy ste na Sprse o sobe prohlasoval pane Peters, ze jste sionista. Co zpusobilo, ze jste se pridal na stranu neonacistu?

    OdpovědětVymazat
  2. Když se podívám na kolony israelských vojáků...

    Mně připomíná Isael Angličany v Indii v době, o které psal Rudyard Kipling: na jedné straně, "on the face of it", vrcholná fase kolonialismu a imperialismu, vojenské a politické moci, na druhé neklamné známky jeho budoucího kolapsu a zbezvýznamnění Británie ve 20. století.

    Rozhodně je tam stejné pohrdání lidmi z jiné kultury, stejný pocit nadřazenosti, a na druhé straně stejná nezvatná jistota Palestinců, že nakonec musejí zvítězit prostě proto, že je jich stále víc a mají zázemí, které je ochotno odpustit jim cokoli, co povede k oslabení nepřítele.

    Malér (malheur) je, že Britové mohli zpátky do Británie, kdežto Israelci nemají kam se vrátit, až svou válku prohrají.

    ---

    Kdykoli hovořím s lidmi z Israle, ptám se jich, jak si představují svou zemi za 20 let, a zatím nikdo mi nedal rozumnou odpověď, jen krčí rameny. Palestinci vědí...

    OdpovědětVymazat
  3. Dotaz: "Moje jednička u Andyina komentáře na Sprše není výrazem podpory p. Petersovi, ale reakcí na lži o Vrbě, které v IZ nikým nekontrolovaná 'oslavenkyně' bezdůvodně roztrušuje..." Co je IZ?

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za vysvětlení.

    To taky nedokážu pochopit. To mi hlava nebere.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>