30. července 2006

NBÚ SR: Máme sa tu na našom úrade veľmi dobre...

Kausa hackerského napadení počítačové sítě slovenského Národného bezpečnostného úradu (NBÚ SR) a následného zabavení serveru, který o aféře referoval, policií, se pro nás, pikanterií všech svých skurilních, typicky slovenských podrobností, stala vítaným zpříjemněním horkého léta; litovat lze jen toho, že se přihodila na Slovensku a nikoli naší vlastní, profesionalitou a úspěchy neméně slynoucí tajné službě BIS. Snad příště...

4 komentáře:

  1. No to je tedy věc. Šlendrián státního úředníka na entou.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano. Zvlášť bujará je představa, že tam poslali 7 agentů FBI, aby slovenským soudruhům pomohli z nejhoršího. Stačil by, myslím jeden - se štípacími kleštěmi.

    OdpovědětVymazat
  3. No, já kdysi zvolil příliš primitivní heslo do freemailu. Nicméně v práci mám jiné, a to ani nepracuji na NBÚ.

    OdpovědětVymazat
  4. A Vy máte velké vědomostnostní mezery, pokud si myslíte, že jsem ten článek psal já. Pane Bože, další troll. Zač mne trestáš?

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>