21. července 2006

Lživý článek o wikipedii

napsal David Antoš. Je pln tolika nesmyslů, že budu muset využít práva na odpověď. Za všechny citujme Jana Vaňka Jr.: "Jakožto přímému účastníkovi nebo aspoň svědkovi dění na Wikipedii mi článek až tak přehledný nepřišel; spíš... jestli ne zavádějící, tak aspoň zabředající do nepodstatných detailů. Ale je pravda, že zkusit dnes sepsat něco analytičtějšího by znamenalo věnovat mnoho dní procházení dumpu databáze."

6 komentářů:

  1. Clanek plny nesmyslu. Krasna ukazka prace ceskeho "novinare". Ty je treba mlatit mokrym hadrem pres ty jejich blbe drzky denne. Je mozno vecne vinit jen dlouholetou intelektualni podvyzivu a mentalni bezprizornost za neco takoveho?

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ne. Píšeme rok 2006, to je skoro 20 let demokracie. Navíc jeho autor je adolescent, nemá s kommunismem žádné zkušenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Byla by v zapadnim Nemecku v roce 1965 demokracie, kdyby tam byli porad u moci (byt v roce 1945 porazeni) nacisti?

    OdpovědětVymazat
  4. Víc jsem od Antoše nečekal. Český novinář: přišel, viděl, nepochopil, napsal.

    OdpovědětVymazat
  5. ad Tomáš Pecina: Naprosto přesné.

    OdpovědětVymazat
  6. V článku je plno nesmyslů - bohužel. Však ono se s těmi českými "wikipedisty" spálí více lidí. Napsal jsem alespoň do diskuze, co se stalo mně. A to jsem se tam s nikým ani nehádal.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>