22. července 2006

Hormonálně nevyrovnaný Egg

P. Vrba mne upozornil na zajímavé hlasování. Výsledek je tristní, tudíž nezajímavý. Za pozornost stojí pouze Eggův veletoč: "Pro. Občas mi trvá než pochopím smysl některého „výboje“, ale na podstatných věcech se s tebou nakonec shodnu a dokážeš mě místy i zastoupit. :-) Jsem za to rád. --egg ✉ 20:52, 8. 6. 2006 (UTC)" + "Proti. Ztráta důvěry, ty víš proč. --egg ✉ 07:08, 23. 6. 2006 (UTC)"

Chudák Cynik měl tentokrát pravdu: "Nikde se nepíše, že správce má mít většinový pohled. Jde jen o to, nepoužívat svých práv k neregulérnímu prosazovaní menšinových představ. Cinik 03:35, 9. 6. 2006 (UTC)." Škoda jen, že se tím neřídí nikdo na wiki, ani on sám.

2 komentáře:

  1. Že se na tu českou Wiki už jednoduše nevykašleš. Podle mne nemá už smysl se tím zabývat.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to zajímavý inspirační zdroj. Jak říká p. Hedvíček: Pokud někdo tvrdí, jak v Česku vše funguje, stačí ho odkázat na wikipedii.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>