19. května 2006

Vzpomínka na Softwarové noviny

Četl jsem Softwarové noviny cca od roku 1990 do cca roku 2000. SN představovala hlavně 3 jména: Petr Koubský, Ivan Straka a Martin Maniš. Jejich hlavní konkurencí byl Zajíčkův Bajt.

Z těch tří jsem měl nejradši hlavně toho posledního. Byl to přesně můj šálek čaje a když jsem byl ve věku jako jsou svazáci z wiki, tak jsem si s ním e-mailoval. Bylo to v dobách, kdy e-mail neměl jen tak někdo, takže jsem tím oslňoval holky, které jsem chtěl balit.

S Ivanem Strakou jsem se párkrát viděl osobně. Příjemný společník, ale jeho články byly neskutečně suchopárné.

Petr Koubský byl hlavní tahoun SN ze Slušovic. Když odešel, SN umřely s ním.

7 komentářů:

  1. Petersi, vy jste balil holky na e-mail???? WTF? :-))) To jste teda pekny nerd. Myslite, ze by slo dneska holky balit na Linux treba? Ten taky jen tak nekdo nema.

    To by me zajimalo, kolikrat jste na ten e-mail teda skoroval.

    Ja jsem uz stary clovek a za mych mladych let se nerdi pokouseli dvorit se devcatum pomoci sbirky motylu. Ale reknu vam z vlastni zkusenosti, ze na baby zabiraji jen prachy a velikost.

    OdpovědětVymazat
  2. Nešlo. Nejde o početnost, ale o novost. Linux není cool jako byl tehdy e-mail či mobil. Zlatá 90. léta.

    OdpovědětVymazat
  3. Někdo balí na kvéry, někdo na e-maily. Každej jsme nějakej.

    OdpovědětVymazat
  4. Citát z diskusse: "Nekteri jedinci umi ovladnou sexualni touhy a se zenami nechodit jelikoz input neni vetsinou umerny outputu. Takze je mi tricet a nikdy jsem s zadnou nic nemnel. A nelituju toho." Pozoruhodné.

    OdpovědětVymazat
  5. nemnel

    Ten asi také nebude podporovat etymologickou orthografii...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>