18. dubna 2006

Na Wikipedii nastal pokrok

Egg mne sice spravedlivě zablokoval za to, že jsem si dovolil opravit Li-sungovu hrubku jeho bídného překladu, ale alespoň už ji nevrátil. Soudruhu Eggovi k takové sebereflexi upřímně blahopřeji.

8 komentářů:

  1. Spíš je divné, že vás nenechali zablokovaného trvale. Jejich porozumění procesnímu právu je na takové úrovni, že bych si dokázal představit jednomyslné rozhodnutí ArbComu, které obhajobu zakazuje - ArbCom má přece dost rozumu, aby mohl posoudit, zda jsou obvinění důvodná!

    OdpovědětVymazat
  2. V tom podesenem Cesku se vsechno vzdy resilo peticemi. Petice pani knezne z Lucerny, petice Havlovi, petice Dekujeme odejdete, petice Klausovi... nechcete napsat petici Cinikovi, aby coby diktator ceske Wikipedie zasahl?

    OdpovědětVymazat
  3. A ted jsem si precetl znova tu vetu "mne spravedlive zablokoval" - kdyz uz i napadeny uznava spravedlnost sveho vlastniho napadeni - to uz hranici se Stockholmskym syndromem, ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Ad Pecina. Ano, to je divné. Že by přeci jen drobné změny k lepšímu?

    Zákaz obhajoby navrhnu. Když inkvisiční process, tak k čemu obhajoba? ArbCom je přeci neskonale moudrý.

    OdpovědětVymazat
  5. Ad Hedvíček. Petice samozřejmě není nejlepší. Máte ale lepší účinnější a reálný návrh?

    "Spravedlnost" byla samozřejmě ironie.

    OdpovědětVymazat
  6. Musím přiznat, že jsem zpočátku rovněž zapochyboval, zda GP alias VZ ten "spravedlivý trest" nemyslí vážně, se soucitným pomyšlením, že osmiměsíční zákaz patrně nevratně narušil jeho psychiku.

    OdpovědětVymazat
  7. Zřejmě budu muset ironii více označovat. Někdy mne lidé berou příliš vážně.

    OdpovědětVymazat
  8. A čemu se divíte poté, co jste prosil Jahuy o dovolení dát Stworovi svůj článek? To bych si já věru nevymyslel, takovou humornou hříčku...

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>