7. února 2006

Odpovědi ostatním

Co se týká jezovcova soukromého přiznání, byť ho řekl před několika lidmi, necítím se být povolán ho zveřejňovat. Má-li potřebu, nechť své hodnocení nynější Sprchy zveřejní sám. Já však považuji jeho chování k Acht za nedůstojné a rovněž neschopnost splnit slib o zaslání podkladů k analyse známkování.

Co se týká Tomáše, tak jeho kommentář jsem ohodnotil tak vysoko za upřímnost, nikoliv za souhlas. Tak by se mělo známkovat, aby to mělo nějaký smysl.

Co se týká Boutrose, Váš vztah je negativní. Nedá se s tím nic dělat, ač se všichni snažili.

Na zbytek, myslím, není nutné reagovat.

7 komentářů:

  1. Tak to aby jezovec zacal chodit kanalama, kdyz VY jeho chovani vuci Acht povazujete za nedustojne. Obzvlaste legracni je, ze jak jste se sam priznal, vubec jste celou debatu, z ktere vzniklo vami kritizovane "chovani", neposlouchal a zacal jste ji sledovat az po emocni disbalanci Acht. Zvlaste kdyz pominu, ze nejvetsi podil viny, i kdyz nechtene,z nedorozumeni, na cele situaci nesu ja, jak se pozdeji ukazalo. Ne, vy se obujete do korektniho, nesmlouvaveho a emocionalni manipulaci vzdorujiciho jezovce. Hlavne aby neutrpely zeny, jedna "obet", druha "pricina" neladu, tedy ma malickost.
    Hned jste mne svym pristupem pripomnel clanek od Eduarda Bakalare v poslednim cisle Vesmiru, Podporujte zeny, ale ne na sto procent.
    http://www.vesmir.cz/clanek.php3?CID=6593
    Ta zbytnela podjatost na vas padne jak usita. Je otazkou ke kteremu typu nositele teto vlastnosti se blizite nejvice. Urcitou predstavu mam ....


    *Syn, jehož matka zapudila „zlého“ tatínka. Ochraňoval nejdříve matku, pak další ženy, nakonec ženy obecně.

    *Muž toužící po přízni žen, který není úspěšný, a proto kritizuje nedostatky jiných mužů, jejich nečestné záměry, nízké pudy. V skrytu duše doufá, že se mu konečně dostane uznání, obdivu a sladké odměny.

    *Muž nebo žena, jejichž vnitřní hlas „chraň ženu“ zbytněl. Může se to stát muži i ženě. Asi tak jako zbytní naše přirozená tendence – po dávných předcích – uschovávat různé již málo potřebné předměty s tím, že se „někdy hodí“.

    *Muž s přemírou mužských hormonů (zejména testosteronu). Všechny ostatní muže vidí jako nenávistné rivaly a všechny ženy jako velmi atraktivní nebo andělské.

    *Žena, která měla špatného otce. Zanedbával ji, ponižoval, zraňoval či jinak týral, popř. z něj „udělala netvora“ matčina interpretace. Ať tak či onak, léty nakupený vztek se musí uvolnit. Osoba otce už nestačí (nebo již zemřel). „Odskáčou“ si to za něj všichni muži v jejím životě.

    m

    OdpovědětVymazat
  2. Milá M.,
    trochu to překrucujete. Nesledoval jsem Váš konflikt s A. Konflikt P. s A. jsem naopak sledoval pozorně.

    Myslím, že Váš konflikt s A. je něco jiného. Vznikl z upřímného nedorozumění, a proto mne mrzí, že dosud nebyl napraven.

    Nedělejte z jezovce vzor ctností. Jeho chování mne vskutku nemile překvapilo.

    Ten článek je zajímavý a je dalším důkazem genderu. Jen zda zbytečně neabsolutisuje zase on. Navíc směšuje jablka s hruškama. Problém otců nespočívá v "podjatosti" společnosti, nýbrž genderovém předsudku o ženě jako nejlepším rodiči.

    Schválně, jakou máte představu? BTW, nebylo by to lepší e-mailem? Nemíním tady bavit celý Internet.

    OdpovědětVymazat
  3. "Co se týká Boutrose, Váš vztah je negativní. Nedá se s tím nic dělat, ač se všichni snažili."

    Jací "všichni"??? Já nevím vůbec o nikom! Boutrosův bullying, kterým si na mně řadu měsíců odreagovával své komplexy méněcennosti, jež vůči mně chová (a možná i nějaké osobní problémy), sklízel obvykle od Klanu pětky, pokud jsem se ohradil, sklízel jsem jedničky, ve všech konfliktech, vyvolaných vždy Boutrosem, jsem byl vybízen , abych nastavoval druhou tvář, až jsem konečně jako prvý to zvlčilé stádo Jahuů opustil. Nikdy se tam nikdo o nic nesnažil a s Boutrosem něco udělali teprve v momentě, kdy vynuloval asi 500 nebo víc Husitových příspěvků.

    Že zrovna Vám to musím opakovat!...:-(((

    OdpovědětVymazat
  4. Podepsán: Vodník

    OdpovědětVymazat
  5. No, já si ze začátku myslel, že Vaše neshody o americké kultuře jde napravit.

    OdpovědětVymazat
  6. No, to má z toho že človkěk zkejsne v práci a tiká na internetu:

    1. to jak jsme se s Acht "pohádali", z toho žádný dobrý pocit nemám a bylo to zbytečné. Určitě jsem mohl a měl být zdrženlivější. Poučení pro mne je nediskutovat unavený k ránu.

    2. to že jsem vám Petersi neposlal tu databázi, měl jsem vám hned napsat že to neudělám hned jak jsem se tak rozhodl - to byla chyba. Ale upřímně řečeno po tom jak jste se choval na Sprše jsem neměl nejmenší chuť s vámi jakkoli komunikovat, natož vířit další podobná kola diskusí.

    3. mé soukromé přiznání nebylo žádné přiznání, ale konstatování, podle mého docela zjevné, skutečnosti. Šlo o názor na to, co je teď Sprcha a kam směřuje.

    OdpovědětVymazat
  7. ad 1. Ano, souhlas. Myslím, že snad se to už opravilo mezi tím samo.

    ad 2. OK, beru na vědomí.

    ad 3. Jistě, nic jiného jsem nemyslel. Ale obsah jste stejně neprozradil.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>