17. února 2006

Jen VyVoleni mohou byt zlovolne blokovani...

Muj osobni stalker z Ceskych Budejovic (Vy jeste nemate osobniho stalkera? Tak to na internetu nic neznamenate, to jste internetova nula!) zase zacal na Wiki vykrikovat, ze nejsem American. Nevim proc to dela, asi je to uplny kokot. Takze jsem odpovedel:

Pan "Ross" Hedvíček '''není''' američan. -- 213.194.208.117 (podpis doplnil Beren)

:: Prosim o zablokovani tohohle blazna, co tvrdi ze nejsem American. Jiste, ze jsem American, mam americky pas, trvale bydliste v USA. Nemam cesky pas, ani obcanstvi, ani bydliste v CR. Dekuji. [[Wikipedista:RostaRosta]] 13:53, 17. 2. 2006 (UTC)

Pana Hedvíčku, važte prosím své reakce. Ve své první větě se dopouštíte osobního útoku a žádost o zablokování, aniž se daná osoba dopustila vážného přestupku, se také považuje za nezdvořilost. Uvítal bych, kdybyste příště podobné první věty raději vynechával. Děkuji. --[[Wikipedista:BerenBeren]] 14:28, 17. 2. 2006 (UTC)

Takze ja jsem napaden (a opakovane) nejakym cvokem z Budejic (podobnost s Cinikovym bydlistem je asi nahodna) a ten bozi hnup Beren (byt takovy hnup, to musi byt dar od panaboha) zacne karat mne a ne toho ktery mne napada! Pro jistotu reaguji pouze tady, ne na Wikipedii, protoze tam by to bylo vyuzito jako zaminky pro me dalsi zablokovani.

Tak si asi Cesi (a cesti Wiki-spravcove) predstavuji fairness a spravedlnost. Joj, tezko se kraci do Evropy v laptich...

6 komentářů:

  1. Jasně řečeno:

    nebýt Američan = být blázen

    OdpovědětVymazat
  2. Me takova tvrzeni nedavaji smysl - proc by nekomu melo zalezet na tom, zda jsem nebo nejsem American - obzvlast kdyz se s svym obcanstvim netajim?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, někdo je lovná zvěř a někdo je bohorovný.

    Také mám stalkera, ale nevím, o koho jde. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Navic ten trumbera kandiduje na spravce a slozeni wikipedistu se vyvinulo tak, ze si ho snad zvoli jvnao

    OdpovědětVymazat
  5. "Jiste, ze jsem American, mam americky pas, trvale bydliste v USA."

    To poslední Vám pan Peters laskavě vymluví. Trvalé bydliště v USA podle něj zcela nepochybně nemáte :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, každé bydliště je z definice trvalé.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>