2. září 2005

Případ p. Pospíšila II.

Tentokrát nemám na mysli cynického nevzdělance (jak uznalo po sobě několik vysokých škol v ČR), nýbrž samozvaného mediátora.

Jeho činnost byla na obtíž všem zúčastněným. Přesto jsem se jí podrobil, abych ukázal dobrou vůli. Když se ukázalo, že to k ničemu dobré není, protože ti gangsteři ho nemíní respektovat, vyslovil jsem, aby se místo něho ujal prostředkování někdo jiný.

On se urazil a připojil k dalšímu ze serie lynchů. Inu, typický křesťan. Co jiného od nich čekat? Musíme děkovat Bohu, že jsou v ČR tak těžké menšině.

2 komentáře:

  1. Pan Zvánovec lže (jak je ostatně jeho zvykem) už v první větě ("Tentokrát nemám na mysli cynického nevzdělance (jak uznalo po sobě několik vysokých škol v ČR"), ale já už se jím nehodlám zabývat... Mám na starost mnohem užitečnější činnosti, než vést flamewar, navíc na této pokleslé úrovni...

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli je lež, že jste opakovaně nedokončil Biologickou fakultu JČU a hnojárnu, tak jsem čínský bůh srandy.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>