7. září 2005

Lži plagiátora Vrby

Lži plagiátora Vrby se stručným kommentářem (pravopisné chyby autora hesel o české literatuře ponechávám bez oprav).

Je smutné, že on o mně může na Wikipedii beztrestně lhát, zatímco k běžným čtenářům se tato má obrana nedostane (s výjimkou fízlů typu von Berlina). Je to smutná visitka dnešní cs wiki a důvod, proč jsem byl zablokován: aby byla znemožněna má obrana proti Vrbům všeho druhu. Naštěstí všude jejich pracky nedosáhnou.

Když už jsme se rozhodli, že to poženeme takto daleko tak se také vyjádřím.
To se rozhodl von Berlin, když mentálně nevydržel prohru v hlasování.

Není pravdou, že by tu byl nějak diskriminován.
Je. Napsal jsem článek a hned se na něj vrhl vyděrač Pastorius. Je to úplně ten samý případ jako nedávno u p. Peciny, na jehož text se vrhli ignoranti, zatímco bláboly V. R. nechali bez povšimutí. Dvojí metr typický pro dnešní cs: wiki.

Byl respektovanou vůdčí silou české wikipedie a nikoho nenapadlo zpochybňovat jeho místo zde, či mezi správci.
Byli tací, např. Jiří Kozelek či Petrus, který z wiki odešel na protest proti mně.

Bohužel se s přibývajícími wikipedisty začaly postupně objevovat názory, které byly těžko slučitelné s jeho názory.
Nesmysl z neznalosti věci. Spory byly úplně od počátku. Připomínám otázku, zda psát příjmení celé velkými písmeny (kde jsem vyhrál), či Česko místo ČR (kde jsem prohrál).

Tento střet vyvrcholil ve sporu o pravopis, který se trval asi 3 měsíce.
Ve skutečnosti jen 2, naučte se počítat. Trval od 26. 11. 2004 (příchod Egga do Wikipedie) do 26. 1. 2005 (můj odchod z Wikipedie).

V okamžiku, kdy spor začal být neřešitelný.
Nesmysl. Kompromis by možný vždy, např. frgálský. Jenže mocichtivá většina chtěla menšinu zarubat do země. Přesně jako teď. Místo demokracie pouhá ochlokracie.

Došlo k hlasování, které sice problém nevyřešilo nicméně hlasování skončilo k jeho plné spokojenosti.
??? Když hlasování skončilo, byl jsem už dávno pryč. Kdybych byl spokojený, tak se vrátím. Za mým návratem stojí Malý čtenář, Kakaral a p. Pospíšil. Jim děkujte / neděkujte.

Pak vyvolal celou řadu místních sporů po nichž se rozhodl odejít.
Hovadina na entou. Odešel bych kvůli pravopisu, ale poslední kapka byla, když mne p. Kadlec svévolně zablokoval, na základě textu, který sám přeložil pár dní před tím, s absencí pokus to řešit jakkoliv jinak, např. e-mailem. Bylo to hrubě nekolegiállní, tak jsem odešel a měl jsem za to, že napořád.

Svůj návrat zahájil velkolepě a to tak, že urazil kdekoho ze svých bývalých oponentů i přívrženců, popř. wikipedistů, kteří tu před jeho odchodem ani nebyli.
Nikoho jsem neurážel. Napsal jsem článek Seznam slavných žen, který byl obětí svévolných pravopisných změn od Pastoria. Za porušení 3RR, o čemž není sebemenších pochyb, jsem ho zablokoval na 24 hodin. Dodo trest zmírnil na 20 minut. Tak jsem napsal, co si o něm myslím, protože aktivity tohoto flanďáka jsem sledoval již dříve.

Jelikož podle mínění většiny používal svá práva správce k řešení osobních sporů.
Ano, byť nekvalifikované. Smutná visitka těch, kteří se pod tuto ohavnou lež podepsali.

Jelikož podle mínění většiny používal svá práva správce k řešení osobních sporů, rozhodla se česká wikipedie hlasovat o odebrání těchto práv.
Divná logika. Ale co od Vrby čekat. Elementární schopnost návaznosti je mu cizí. Tahle perla si přeložení do angličtiny bezpochyby zaslouží.

Po skončení hlasování nadále pokračoval ve vyvolávání sporů.
Další lež.

Proto došlo k požádání stewardů.
A jakým právem? Hlasování Vás nezajímalo? Ano, von Berlinovi či egoistovi bylo ukradené.

Ti se seynamili se situací a jednali, tím přišel o svá práva.
Ano, "seznámili": "Should I have desysopt the wrong user, please fix it" + "Erm.. Fantasy, why did you put that here, after you took down his sysop flag? ;)"

Ačkoli několikrát jasně prohlásil, že na wikipedii bez těchto práv nebude ani minutu.
Co je to za nesmysl? To jsem nikdy neřekl.

Pokračoval ve své snaze udělat z české wikipedie jedno rozsáhlé bojiště, za tuto činnost byl zablokován na 7 dní.
To opravdu neuvěřitelné, jak ten stařík lže. Pokud neslouží paměť, nepište, vážený pane. Já psal v poklidu články. Ano, byly o kontroversních thematech, to však není trestné. Lyncheři se s prohrou nespokojili, tak organisovali další lynche. Nebýt toho, že jsem Vrbu jmenoval správcem (ano, této pitomosti jsem se dopustil, jakož i mnoha dalších), bylo by jim to asi prd platné. Radouch nepřipustil hlasování o smazání těchto nových lynchů s chabou výmluvou, že je to prý nepřípustné. Ano, na základě pravidla, které si právě vymyslel. To, že lynch porušuje wikietiketu, to ho vůbec nedojímalo.

Neuspěl.
Jak to víte? U mne uspěl (samozřejmě, že ne 100%). Neuspěl u lyncherů.

Prohlásil, že jeho snaha byla všem na obtíž, nikoli - většina wikipedistů byla ochotna vyčkat, zda se vrátí člověk, který chce wikipedii pomáhat či škodit.
Máte omezenou schopnost poruzumět psanému textu. Tady to máte černé na bílém: "Vzhledem k tomu, že nemáte u Skupiny 25 potřebnou autoritu ("Prosím neignorujte již déle tyto skutečnosti a přestaňte tak nesmlouvavě a rychle prosazovat své představy, škodí to Vaší věci" a "Nemám zapotřebí být "mediátorem" srovnáván s primitivním hulvátem Jvanova typu [tato urážka je podstatnou součástí původního Cinikova textu], když lze snadno dohledat, kdo je tady hulvát a jak velký"), požádal jsem Li-sunga, aby se mediace ujal místo Vás. -- Z 06:59, 2. 9. 2005 (UTC)" Autorem prvního výroku je notorický lyncher Egg, autorem druhého zakomlexovaný věčný student Cynik, který p. Vaňovi závidí jeho vzdělání. Proč bych měl ztrácet čas mediací s p. Pospíšilem, když jiný Pospíšil takovou mediaci odmítá? Může mi to někdo racionální vysvětlit?

Ke škodě věci se vrátil člověk, který měl snahu co nejvíce poškozovat wikipedii a právě proto vzniklo toto hlasování.
Vaše nepodložená spekulace, kterou však vydáváte za nezpochybnitelný fakt.

Blog, který si udělal pouze dokládá jeho ubohost, trapnost a snahu po odvetě na kterou evidentně nemá čestnými prostředky.
Ne, je to reakce na to, že mi ten ignorant zakázal mluvit na Wikipedii. Určitě mu totiž došlo, že jsou nyní řadě jeho nekvalitní články.

Tak se uchyluje k podrazům jako je uveřejnění jmen, která mu byla soukromě svěřena.
To jsem učinil (omylem) pouze v případě Karakal. Zjevně jí to nevadilo, když mi poté nabídla, že se ujme mediace. Svůj omyl už jsem napravil. V ostatních případech je to legitimní obrana proti podrazákům, kteří se schovávají za pseudonymy. A Vaše tvrzení platí jen v případě soudruha von Berlin, jinak je to lež.

Lžím a mlžení na metě.
Není tam ani jedna, Vy notorický lháři.

Kde využívá toho že nikdo ze stewardů neumí česky.
Za to já nemohu. Já celou záležitost na metu nepřenesl.

Ano, přeložte to ať koneně všichni vidí jaké poměry zde panují.
Ano, to se budou, panečku, divit. Zvláště tomu seznamu nepotrestaných urážek.

Jak obrovkou toleranci čeští wikipedisté měli s člověkem.
Kde jste jakou toleranci viděl? Nejdříve mi byla sebrána správcovská práva (podvodem), nyní jsem zablokován (protiprávně), to vše doprovázeno větším množství urážek a osobních útoků. Tomu může říkat tolerance jen Vrba.

S člověkem, který ve svém blogu mj. označuje wikipedisty slovy jako "svině".
Další lež. Za svině jsem označil jen blokátory. Těch tolik není. Není wikipedista jako wikipedista. Např. p. Vaňo svině rozhodně není. A na rozdíl od Vás je vzdělaný a jeho připomínky mne nutily k zamýšlení. Kdyby nebyl zablokován, v lesčem bych mu vyhověl.

Prozrazuje nám, že svůj blog založil, protože "na wikipedii bohužel nejsou možné urážky".
Vy ignorante jeden. Nepoznáte urážku od osobního útoku. Tak Vám to objasním: Když o Vás napíšu, že jste plagiátor, tak to není urážka, protože je to pravda, ale osobní útok to je.

Pokud to již nějak změnil - bulvár nečtu, nevadí, jistě se najde někdo, kdo si stránky uložil.
Na svém prohlášení: "Jak známo, na Wikipedii není možné postovat osobní útoky. To vede k censuře či autocensuře. Aby byla tato neblahá situace napravena (každá censura je špatná), založil jsem tento blog" jsem nezměnil a nezměním ani čárku.

To že teď tu má téměř samé odpůrce (to mívají diktátoři) ukazuje na mnoho věcí. Ano, že informační emgargo je za železnou oponou úplné. Von Berlin s tím má zkušenosti: Co se v mládí naučíš, v stáří jako když najdeš.

Nutně dojde k závěru, že jak přicházeli noví wikipedisté mizela i moc a stím přibývala arogance a vztek
. . . pokud neumí příliš uvažovat.

Ne, opravdu to není o pronásledování oběti.
Opravdu? Proč ne? Existuje jediný důvod? Byl jste snad obětí trestného činu "kollegy" wikipedisty jako já?

Je to reakce na to, že se nesmířil s faktem, že wikipedie vyrostla a není pouze jeho projektem.
To nebyla nikdy, takže mi to ani nemůže vadit. Zeptejte se třeba Malého čtenáře, kterého máte tak rád, jak to na cs: vypadalo před příchodem Egga.

Ano česká wikipedie se oproti velkým wikipediím musí učit, a na jeho příkladu se naučila jak se bránit zlé vůli.
Na tom se naučila, jak vypadá fašismus v praxi. Vrba je duce, i když je to pouhá loutka těch, kteří ho ovládají.

Myslím, že česká wikipedie z tohoto boje vyjde silnějí než byla před ním, ačkoli ji stál spousu sil.
Kéž by tomu tak bylo. Když ale vidím osud p. Žemličky, který fízlům pořád musí něco zdůvodňovat, tak si to nemyslím.

A k těm příkladům:

ad 1 "Není možné, aby chtěl se mnou spolupracovat někdo, kdo sám ze své strany spolupráci odmítá. Lituji, ale nejsem povinován být vstřícný k někomu, kdo se ke mně zachoval jako Skupina 25. Ta ode mne může čekat maximálně lhostejnou nevšímavost."
To platí vždy a všude. Ten, kdo mi vyhlásil válku, není ochoten se omluvit, s tím nemohu spolupracovat.

ad 2 ''problém u vás je nedostatečné vzdělání a kulturní úroveň, takže by vaše případné vyštvání nebyla velká ztráta''
Zcela neutrální hodnocení. To samé bych prohlásil i o Vás.

ad 3 Konkrétněji by to nešlo, soudruhu?

ad 4 Ta slavná Di neunesla prohru v diskussi. Uměla jen citovat autority, uvažovat neuměla. Tak si přeci povolejte, nyní už na wiki není nikdo, kdo by se její tvrzení dovolil zpochybňovat, ačkoliv římskému právu rozumí jako koza petrželi.

ad 5 Vy cítíte potřebu domluvit se s člověkem, který ohrožuje Vaše zdraví, možná i život? Vaše volba, já tedy ne.

ad 6 Ano, díky. Tento text ukazuje, že na rozdíl od Vaší skvělé lejdi Daj jsem ochoten uznat chybu.

Tomáši, opět jednou dík za příspěvek. -jkb- ✉ 19:07, 6. 9. 2005 (UTC) Poplácejte si po rameni, jste oba jedné krve. Škoda, že mi to nedošlo včas.

Updated.

2 komentáře:

  1. Pokud přijdu o správcovská práva, svět se nezboří. Jen okamžitě ukončím veškerou práci na '''všech''' Wikipediích. Pokud tomu někdo snad nerozumí, ať si laskavě nastuduje význam slov pokoření a ponížení. Nejsem robot bez emocí.

    http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedie%3AArchiv_%C4%8Dervencov%C3%A9ho_konfliktu_%284._%C4%8D%C3%A1st%29&diff=146901&oldid=146887

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>