6. září 2005

Škůdce Rashack

nám napsal, a to hned dokonce 2x. Prý proti mně bojuje z vlastního předsvědčení. Tak se chci zeptat: Je normální, že se o mně píše: "Proto bych byl rád, aby se komunita tohoto žživla zbavila" + "Záměně neuvádím příklady Zvánovcových zvěrstev, nemám na to žžaludek"? Podepisuje se pod to? Jakým právem mi tyká? Právem lynchera černochovi?

A podle mého názoru, tvůj přístup je s mým chápáním v přímém rozporu. Názory jsou pěkná věc, ale má je každý, jako díru do prdele. Aby mělo smysl se nějakým názorem zabývat, musí být odůvodněný. A ne autoritou (Biblí nebo vůdcem lyncherů), nýbrž argumentem. Jsme lidé a nikoliv tupé stádo. Mozek máme k přemýšlení.

"Pokud se někde naskytne příležitost, jak bych mohl omezit tvoje, i přes snahy domluvit se, škodlivé jednání, udělám to." A já o Vás a Vám podobných říkám: ¡No pasarán! Kdyby totiž ano, bylo by smutné vysvědčení pro lidstvo.

Zkus se prosím zamyslet nad skutečností, že většina lidí je proti tobě. Většina? Aktivních gaunerů je malá menšina. Hlasování jsem vyhrál, ať si s. von Berlin myslí cokoliv. Nyní mne radši zablokovali, co kdybych zase vyhrál? Také řešení, jak přistupovat ke sporu.

2 komentáře:

  1. Milý VZ,
    mohl bys ve svém blogu vyjádřit svoje (předpokládám podložené zdroji, důkazy a argumenty) chápání wikipedie? Bez pochyby by to podpořilo ostatní tvrzení uvedená v tomto blogu. Také bych rád to chápání konfrontoval se svým.

    Pod uvedená tvrzení se nepodepisuji - jsou vytržená z kontextu - bez uvedení zdrojů a souvislostí.

    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Až se k tomu dostanu, jistě.

    Pod uvedená tvrzení se nepodepisuji - jsou vytržená z kontextu - bez uvedení zdrojů a souvislostí.
    To je častá výmluva těch, kteří se stydí se za své výroky.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>