21. září 2005

Aktuální žebříček Velkých modráků

Je seřazen podle intensity. Jako první je seznam těch, kteří se zapojili do tří lynchů:
  1. Beren
  2. Cynik
  3. Egg – smutná postava. Ztělesnění podučitelské povahy.
  4. che – ač je to oblíbenec Malého čtenáře, rozhodně s ním není z jednoho těsta. Zatím nedokázal předvést nic jiného než nenávist.
  5. Jiří O. – historik. Na škole se naučil jen papouškovat autority a nepřemýšlet. Je silnou stránkou je znalost faktografie (v porovnání s nevzdělatelným Cynikem), slabou neschopnost vlastní úvahy.
  6. von Berlin vulgo -jkb- – jeho prvenství těžko může kdokoliv ohrozit.
  7. Miaow Miaow – jeho svědomí mu říká, že ať dělá, co dělá, dobře dělá. Neschopen sebereflexe. Jeden z těch, kteří píší o věcech, o nichž znají spoustu detailů, aniž by pochopili podstatu.
  8. Radouch
  9. Zp
Následuje seznam těch, kteří se zapojili do 2 lynchů:
  1. Adam Hauner vulgo AHA – měli spolu spor o typografii. Nakonec jsem mu dal za pravdu. Tak proč mi škodí?
  2. Dodo
  3. Hok
  4. Jklamo – individuum, které se jen málokdy zmůže na něco jiného, než je lynch proti mně.
  5. Li-sung – sice vzdělaná, ale tak trochu směšná postava. Byť se do žádného dalšího lyneche nezapojil, provokativních řečí měl dost. Sice nabízel, že bude dělat zprostředkovatele, ale když jsem ho k tomu skutečně vybídl, ucukl. Srdce v kalhotách.☺ Navíc mi bezostyšně ukradl můj překlad.
  6. Miraceti (nováček) – tvrdý muž z Finska. S nikým se nemazlí, je jak ocelová pěst dělnické třídy.
  7. Mormegil
  8. Pastorius – na žebříčku se překvapivě propadá. Zřejmě má opět svá intervalla lucida, během nichž se neuchyluje k násilí, ať už verbálnímu nebo skutečnému.
  9. Postrach
  10. Rashack (nováček)
  11. V. R. vulgo wiki-vr (nováček) – zapšklý emmigrant nenávidějící české právníky.
Nováček znamená, že tento "kollega" původně nepatřil do Skupiny 25. Původně jsem si myslel, že po posledních událostech ztratilo rozlišování mezi zavilými a pouhými přicmrdávači význam. Není však spravedlivé lidi, kteří nadále nedávají průchod své nenávisti dávat do jednoho pytle s aktivními škodiči. Proto je jako poslední seznam prostých lyncherů, kteří podpořili Miracetiho lynch.
  1. -df- (nováček)
  2. Grw (nováček) – i krásná Zuzana na mne zanevřela. :-( To bych se měl na sebou zamyslet. ☺Ale proč? Nebyla mi schopna odpovědět ani na slušný e-mail. To svědčí o její úrovni.
  3. Hypertornado (nováček)
  4. Jan Pospíšil vulgo Jan vulgo Honza (nováček) – překvapivá novinka tohoto peletonu.
  5. Kirk (nováček) – agressivní maniak z jižní Moravy.
  6. Lopaka (nováček)
  7. Mirek256 (nováček)
  8. Nolanus (nováček)
  9. Palica (nováček)
  10. Petr.adamek (nováček) – chlapec, který si nahonil editace, aby mne mohl zlynchovat.
  11. Petrus (nováček) – mentálně nevyrovnaný potížista.
  12. Rawac (nováček)
Prameny:
  1. Lynch odebrání práv správce
  2. Vrbova svévole
  3. Miracetiho lynch
Updated.

9 komentářů:

  1. Milý VZ,
    hlasování proti Tobě vedu z vlastního přesvědčení. A to, že wiki je pro lidi. Pro obyčejné lidi. Aby jim mohla pomáhat při každodenní práci.

    Tohle je, myslím, její základní idea.

    A podle mého názoru, tvůj přístup je s mým chápáním v přímém rozporu.

    Pokud se někde naskytne příležitost, jak bych mohl omezit tvoje, i přes snahy domluvit se, škodlivé jednání, udělám to. Proto si mě můžeš zařadit do skupiny "lyncherů" (libovolně štvavé úrovně).

    PS: Zkus se prosím zamyslet nad skutečností, že většina lidí je proti tobě. Kde je ten problém? Samozřejmě já na to mám snadnou odpověď ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně jsem se zapomněl podepsat - na wiki jsem jako Rashack.

    OdpovědětVymazat
  3. Je zajímavé, jak intenzita nepřátelství korreluje s abbecedním pořadím. Téměř dokonalá shoda. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Bravo. Pokud člověk dělá něco jiného než je nějaká elementární činnost - třeba okopávání ředkviček, rozhodují o úspěchu konání dvě věci:
    - Vlastní schopnosti, intelekt, snaha a vůle
    - Schopnost komunikace a spolupráce s ostatními členy týmu

    Nechci hodnotit to první. Ovšem v tom druhém jste propadl na celé čáře.

    Nyní již chápu, proč se živíte jako chudý, nerudný, odborářský právník. Jste nula a je vám souzeno, abyste nulou zůstal až do smrti. Není mi Vás líto, neboť si svůj osud zasloužíte. Budete do smrti jezdit tramvají, stravovat se v levných bufetech a nadávat na svět, který nechápe vašeho génia.

    OdpovědětVymazat
  5. Pletete si pojmy a dojmy. Podle intensity jsou kategorie, uvnitř nich je to abecedně.

    OdpovědětVymazat
  6. Do smrti jezdit tramvají -- tak konečně vím, jak vypadá inferno v mysli opravdového hňupa ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. wikipedii používám, německou, na českou zabrousím vyjímečně, vaši kauzu jsem zachytil okrajově, netroufnu se k ní vyjadřovat, moje informace jsou více či méně náhodné... jedna náhodná... zeměkoule ??? na to abyste to myslel vážně jste moc inteligentní, takže si v tom, alespoň do jisté míry, vědomě či nevědomě, libujete... napadla mě šílená myšlenka, co gbyby wikipedii vimisleli ufoni (bůch) ktomu aby zjiszili kerej národ stojí za to nevihladit...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za příspěvek, ale zřejmě kvůli své přílišné intelligenci jsem ho nepochopil.

    OdpovědětVymazat

Kursiva: <i></i>
Tučné písmo: <b></b>
Uvozovky: „“
Odkaz: <a href = ""></a>